کد خبر: ۱۰۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
شهردار یزد با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد، از نورپردازی امیرچقماق، مسجدجامع و ساختمان شهرداری یزد خبر داد.

امیرچقماق، مسجد جامع و شهرداری یزد نورپردازی می‌شوند

به گزارش آرانیوز یزد، ابوالقاسم محی الدینی در برنامه صدای شهر یزد اظهار کرد: نخستین جلسات ستاد تسهیلات نوروزی از نزدیک به سه هفته قبل تشکیل شد و با تعریف ساختار و صدور احکام مربوط به اعضای این ستاد، برنامه‌ریزی‌های اولیه برای اقدامات سازمان‌ها و مناطق مختلف شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: قاعدتا وقتی ما به روزهای آخر سال نزدیک می‌شویم، شهر رنگ و بوی جدید و نوروزی به خود می‌گیرد اما اینطور نیست که تمامی فعالیت‌های ستاد در روزهای پایانی سال انجام شود.
شهردار یزد خاطرنشان کرد: درست مانند خانه تکانی‌هایی که مردم انجام می‌دهند، رنگ و بوی فعالیت‌هایی که برای نوروز انجام می‌شود در روزهای پایانی مشخص می‌شود.
محی الدینی بیان کرد: یکی از بخش‌های اصلی که در ارتباط با ستاد تسهیلات نوروزی در نظر گرفته شده و همه ساله این بخش مورد توجه قرار می‌گیرد، بحث زیباسازی، رنگ‌آمیزی و گل‌کاری است.
وی افزود: این اقدامات برای ایام نزدیک به سال جدید انجام می‌شود و با توجه به آنکه ما فصل طولانی برای گلکاری‌های فصلی در شهر یزد نداریم، این گل‌ها از اوایل اسفند تا اواخر خرداد امکان کاشت دارند و پس از آن شرایط اقلیمی مانع از آن می‌شود.
شهردار یزد یکی از اقدامات در نظر گرفته شده برای نوروز امسال را در حوزه نورپردازی دانست و گفت: امسال چند بنای فاخر شهر یزد نورپردازی می‌شود که قطعا جلوه بسیار خاص و ویژه ای به این بناها در شب بخشیده می‌شود.
محی الدینی گفت: یکی از این بناها مجموعه امیرچقماق و همچنین مسجد جامع است که تا ایام دهه فجر از نورپردازی این بناها بهره برداری خواهد شد.
وی از نورپردازی ساختمان شهرداری یزد خبر داد و گفت: علاوه بر آن برخی از پل‌های عابرپیاده هم نورپردازی می‌شود و در کنار آن رنگ آمیزی‌های گسترده‌ای هم در سطح شهر صورت می گیرد.

برچسب ها: استان یزد
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار