کد خبر: ۱۰۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: فلسطین بدون مشارکت هیچ قدرتی امروز این ضربه سنگین را به نظام امنیتی، اطلاعاتی و ارتش مجهز رژیم غاصب اسرائیل وارد کرده و  افسانه ساخته شده شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی با این نبرد حماس باطل شد.
فرمانده سپاه قزوین: افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل با نبرد اخیر حماس باطل شد

به گزارش آرانیوز از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی شامگاه سه‌شنبه در اختتامیه جشنواره افق‌های روشن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امروز بیداری اسلامی در باریکه غزه بیان کرد: محبت و عاطفه‌ای که امروز در این مراسم از جامعه هنرمند نسبت به بنده خلق شده است، مربوط به یک شخص نیست، بلکه مربوط به لباس سپاه و کسوت پاسداری است.

وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب در خصوص تسلیت فوت مادر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: چند سال پیش که مادر بزرگوار شهید حاج قاسم سلیمانی مرحوم شدند رهبر معظم انقلاب پیام تسلیتی صادر کردند که خارج از عرف پیام های تسلیت بود و مشخص بود که پیام برای حاج قاسم و مسیر جهادی حاج قاسم بود و این نگاه ظریف رهبر انقلاب است. در جواب پیام رهبر انقلاب حاج قاسم بیان کرد؛ می‌دانم؛ چون اینجانب در مسیر جهاد هستم از من تجلیل شد.

سردار آتانی اظهار کرد: مادامی که در مسیر جهاد قرار بگیریم مورد تکریم مردم عزیز هستیم و این سرمایه ای بزرگ است و اگر بخواهیم این نگاه محبت آمیز، مهربان، پر عاطفه، اثرگذار پشت سرمان باشد باید در مسیر جهاد برای مردم عزیز باشیم. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: دنیای زیبای هنر دنیای ماندگاریست چه روایت تلخی ها و چه شیرینی ها از قلب مطمئن هنرمند که خانه امن خداست و از زبان گویای هنرمند که برخواسته از قلب مطمئن است به دستان اثر گذارش که کلمات بهم ریخته را به تسخیر محبت و عاطفه خود در می‌آورد و علاقه‌مندان را پای واژه هایش جمع می‌کند.

 وی در ادامه بیان کرد: هنرمند با حوادث اثر بخش قلب و زبان و دست، این سه حس کنار هم اتفاقی رقم می‌زند شعری می‌سراید و این زنده بودن و پویایی که شاعران ارزشی ما در بطن و متن مردم به وجود می‌آورند و ما تکریم و تعظیم می‌کنیم به آنها.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اظهار کرد: آنها عمل صالحان ملت را با ماندگارترین زبانشان ماندگار می کنند. در دنیای زر و زور و تزویر کلمات زیادی منتشر شده است ،هنرمندانی با هنر شهادتشان این کلمات را معنای جدید دادند به سراغشان برویم چه عمل صالحی انتشار داده است که از مرزها عبور کرده است. وقتی این کلمات را باور داشته باشیم خدا آنرا منتشر خواهد کرد.

رفیعی آتانی عنوان کرد:جهان در حال تغییر است. اسراییل از خود مولفه های پوشالی برای قدرت ساخته بود. قدرتی بنام اشراف اطلاعاتی اما امروز حماس از این قدرت و هیمنه عبور کرد هنرمندان اینها را به شعر درآورند این هیمنه بهم ریخته پوشالی اسرائیل را با شعر با واژه ها به گوش دنیا برسانند. قدرت دانش آموخته گان مکتب امام را امروز در رزمندگان حماس می‌بینیم که چگونه آن قدرت اسرائیل را شکستند و فرو ریخته اند.

وی نبرد امروز فلسطین را بی‌سابقه‌ترین نبرد در طول دوران اشغال اسرائیل دانست و اظهار کرد: فلسطین بدون مشارکت هیچ قدرتی امروز این ضربه سنگین را به نظام امنیتی، اطلاعاتی و ارتش مجهز رژیم غاصب اسرائیل وارد کرده و  افسانه ساخته شده شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی با این نبرد حماس باطل شد.

وی با بیان اینکه این پیروزی بزرگترین پیروزی از سال 1948 تا به امروز از طرف فلسطینی‌ها بود و تجربه چنین جنگی را اسرائیل در سابقه اشغالگری خود نداشته است، افزود: عملیات طوفان الاقصی پاسخ سنگینی به جنایاتی مانند قتل عام دیر یاسین، کفر قاسم، صبرا و شکیلا در گذشته و امروز بمباران بیمارستان‌های غزه مظلوم، بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با ذکر اینکه اسرائیل به حمایت های آمریکا، فرانسه و انگلیس دل خوش کرده بود، توصیح داد: اسرائیل به دلیل اینکه که ریشه تاریخی و جغرافیای مستقلی ندارد مانند یک ایالت منفصل آمریکا و با جنایتکاری و بی‌رحمی، برای جلوگیری از نابودی می جنگد و مقابل چشمان مردم دنیا به کودک کشی می پردازد.

وی اسرائیل را عصاره سیاست‌های آمریکا علیه دنیای اسلام و غزه را تجمیع موج انسانی غیرت، ایستادگی و مردانگی دانست و تصریح کرد: عنصر دومی که اسرائیل به آن تکیه کرده قدرت به ظاهر افسانه‌ای اطلاعاتی و امنیتی بود که امروز از هم گسیخته است و حماس توانسته از این قدرت ظاهری و افسانه‌ای بگذرد.

این مقام ارشد نظامی افزود: عنصر سومی که اسرائیلی‌ها به آن اتکا داشتند ارتش مجهزشان بود که رزمندگان فلسطینی وقتی در ساعت شش و نیم صبح 15 مهرماه بالای سر سربازان صهیونیست رسیدند همه آنها خواب بودند. همچنین عنصر چهارمی که این روزها اوج گرفتهاست، اهرم ترساندن و ایجاد یک عملیات روانی است.

رفیعی‌آتانی اذعان کرد: در این راستا مردم غزه و مسلمانان دنیا و مظلومان عالم به پشتیبان اصلی اسرائیل یعنی آمریکا می‌گویند، آمریکا از زندان ابوغریب، کشتار مردم عراق و کشتار مردم افغانستان، هیچ چیزی را به دست نیاورد و مفتضحانه یکی پس از دیگری از آنها خارج شد. امروز هم دستاورد حمایت آمریکا از اسرائیل، شکل‌گیری کینه نفرت دنیای اسلام ‌علیه آنهاست و از این پس اگر بخواهند به دنیای اسلام بیایند باید هواپیماهای آنها مثل ترامپ و همسرش مخفیانه و شبانه در فرودگاه‌های نظامی بنشینند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خطاب به سردمداران آمریکا متذکر شد: اندک آبروی باقی مانده خود را فدای عمر کوتاه اسرائیل نکنید چرا که امروز این غده سرطانی ضعیف شده و روز به روز نیز ضعیف‌تر می شود.

رفیعی آتانی افزود: دیوانگی امروز اسرائیل به خاطر ضربه‌ای است که خورده و به تعبیر مقام معظم رهبری، این ضربه قابل ترمیم نیست. از طرفی هزینه اخلاقی کشتن کودکان و نسل کشی، گریبان صهیونیست ها و پشتیبانانش را رها نخواهد کرد، موضوعی که حتی برای یهودیان آمریکا نیز نفرت انگیز است.

وی ادامه داد: در جنگ های گذشته اسرائیل برای یک جنازه سرباز خود، حاضر بود صدها نفر از فلسطینی ها را آزاد کند اما امروز برای جنازه‌های بر زمین مانده و کشته‌هایش چه تاوانی باید بپردازد؟ حیثیت از دست رفته صهیونیست ها، علنی شدن هیمنه پوشالی آن ها و از بین رفتن رویای نیل تا فرات، بخش هایی از ضربات مهلک جبهه مقاومت به سگ هار آمریکا در منطقه است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: ساکنین غاصب سرزمین های اشغالی باید به مقاصد پاسپورت‌های شان بازگردند، در غیر اینصورت باید آموزش شنا دریافت کنند چراکه راه زمین بسته است و در آتش خصم فلسطینی‌ها، در آتش گریه کودکان فلسطینی ها، در آتش آه مادران فلسطینی، در آتش غصه و اندوه دنیای اسلام خواهند سوخت.

سردار رفیعی آتانی تاکید کرد: صهیونیست ها خود می دانند این سرزمین متعلق به آنها نیست. اسرائیل، دارای سرزمین نیست بلکه حکومت خود ساخته دارد، اما حماس، سرزمین دارد و دارای یک تاریخ کهن و مقدس به نام قدس است. بنابراین صهیونیست های بی‌ ریشه و شناسنامه‌ باید از این خاک بروند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها