کد خبر: ۱۰۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:
آستارا- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کند.

تکریم خانواده شهدا فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کند

به گزارش آرانیوز، محمدرضا داوطلب ظهر سه شنبه در دیدار با خانواده شهید در آستارا اظهار کرد: دیدار، حمایت و پیگیری انتظارات خانواده‌های شهدا وظیفه همه مسئولین است.

وی با بیان اینکه امروز آرامش و اقتدار میهن عزیز اسلامی از برکت خون شهیدان است، افزود: راه شهیدان همچنان ادامه دارد و امروزه می‌بینیم که جوانان پاک با پیروی از سیره شهیدان دوران دفاع مقدس برای حفظ این کشور جان خود را فدا می‌کنند.

داوطلب قدردانی، تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را تجلیل از ارزش‌های نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند و دیدار، حمایت و پیگیری انتظارات این عزیزان وظیفه همه مسئولین است.

وی ادامه داد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کند، شهدا، جانبازان و ایثارگران از سرمایه‌های اصلی ایران اسلامی هستند و امروز ما عزت، امنیت و اقتدار کشور را مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدا هستیم.

گفتنی است؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در سفر یک روزه خود به آستارا با خانواده شهیدان سلیمانی، نجفیار، نورالهی، حاجی عباسی، صمد حبیبی شبان، بهزاد حبیبی شبان، سالدار، والایی، دهساز، ضیافتی مقدم و همچنین با سعداله ضرابی زاده از جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار