کد خبر: ۱۰۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه از توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان هرمزگان به مناسبت آغاز سال نو و ماه رمضان خبر داد.
قرارگاه مدینه منوره سپاه ۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد

به گزارش آرانیوز سرهنگ پاسدار شهرام اسکندری معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره در کنار انجام وظایف ذاتی خود، توجه به مردم و خدمات رسانی مناسب را در اولویت خود قرار داده است. 

وی افزود: هفته گذشته ما خوشبختانه توانستیم 100 واحد مسکونی ساخته شده در جزیره هرمز را به مردم این جزیره تقدیم کنیم که واقعا کار بزرگ و خوبی بود و بخشی از نیاز مردم در این جزیره به مسکن رفع شد. 

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه منطقه ای مدینه منوره گفت: ما همه ساله تلاش داریم با لبیک به امر رهبر معظم انقلاب اسلامی، توجه ویژه به اقشار کم درآمد و نیازمند داشته باشیم و در سال‌های اخیر بارها رزمایش مواسات و همدلی را برگزار کردیم. 

استان‌های پیشتاز در ارائه خدمات الکترونیک قضائی رایگان در طرح "مواسات" معرفی شدند
رزمایش مواسات، یکی از موثرترین شیوه‌ها برای ایجاد وحدت و انسجام اجتماعی

وی تصریح کرد: امسال نیز در آستانه سال جدید و البته فرا رسیدن ماه مبارک رمضان یک مرحله دیگر از رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه توسط قرارگاه مدینه برگزار و 3 هزار بسته معیشتی برای توزیع در بین نیازمندان آماده شد. 

سرهنگ اسکندری گفت: این سبد اهدایی به ارزش ریالی یک میلیون و یکصد هزار تومان شامل اقلامی چون برنج، روغن ، ماکارونی ؛ حبوبات (نخود، عدس و لپه ) است که در بین اقشار محروم و کمتر برخوردار شناسایی شده در استان هرمزگان توزیع می شود. 

وی ادامه داد: این بسته‌ها به زودی به دست نیازمندان شناسایی شده خواهد رسید، قرارگاه ما بر خود واجب می‌داند در راستای امر فرمانده کل قوا، بخشی از توان خود را صرف خدمتگزاری و مردم‌یاری کند. 

انتهای پیام/.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار