کد خبر: ۲۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
با حضور ۳ هزار نفر از اقشار مختلف؛
نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب صبح امروز با حضور ۳ هزار نفر اقشار مختلف مردم و تعدادی از شخصیت ها در مجموعه شهر آفتاب آغاز شد.

به گزارش آرانیوز، نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و تعدادی از شخصیت ها در مجموعه شهر آفتاب آغاز شد.

۳۰۰۰ نفر در سراسر کشور از شهرستان ها، استان ها، اقشار و حامیان جبهه در این مجمع حضور دارند.

همچنین چهره هایی نظیر محسن رضایی، غلامعلی حدادعادل، محمدرضا باهنر، محمدعلی موحدی کرمانی، سیدرضا تقوی، محمدنبی حبیبی، اسدالله بادامچیان، زاهدی، حاجی بابایی، آل اسحاق، مصباحی مقدم، حجت الاسلام رحیمیان، نادر طالب زاده، مهدی چمران، عباس شیبانی، الله راستگو و میرتاج الدینی در این مجمع حضور دارند.

امروز کار هیئت موسس جبهه خاتمه پیدا می کند و یک شورای مرکزی ۳۱ نفره به جای آن انتخاب می شود که راهبری مجموعه از جمله تعیین کاندیدی نهایی را بر عهده خواهد داشت.

تا کنون ۵۰ نفر از سوی اقشار مختلف برای انتخابات ریاست جمهوری به این جبهه پیشنهاد شده اند که امروز در این مجمع، ۱۰ نفر از این ۵۰ نفر به عنوان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی این جریان انقلابی انتخاب خواهند شد.

گفتنی است جبهه مردمی نیروهای انقلاب چندی پیش با هییت موسسی مهدی چمران، وحیددستجردی، رحیمیان، مهدی محمدی، نادر طالب زاده، حاجی بابایی، نوباوه و مرندی جهت هم افزایی نیروهای انقلابی، اعلام موجودیت کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار