کد خبر: ۱۱۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
جلیل سالاری در بازدید از غرفه پالایشگاه نفت بندرعباس و دیدار صمیمی با دکتر هاشمی مدیر عامل این شرکت پالایشی، در مورد آخرین دستاوردهای این شرکت در حوزه تولید و پروژه‌ها، به گفتگو پرداخت.

بازدید معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از غرفه پالایشگاه نفت بندرعباس

به گزارش خبرنگار آرانیوز جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در بازدید از غرفه پالایشگاه نفت بندرعباس دربیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با احمد هاشمی مدیرعامل این شرکت پالایشی دیدار کرد.

در این دیدار، دکتر هاشمی به تشریح اقدامات در حوزه تولید مستمر فرآورده‌های نفتی و آخرین پیشرفت‌های پروژه ملی "ارتقای کیفیت فرآورده‌های نفتی" با محوریت تولید کک اسفنجی پرداخت.

 

هندس سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در این دیدار ضمن بیان اهمیت اجرای پروژه‌های ارتقای کیفیت در شرکت‌های پالایشی، اقدامات شرکت پالایش نفت بندرعباس در پیگیری و اجرای پروژه‌ ملی ارتقا کیفیت محصولات سنگین این شرکت را مثبت ارزیابی نموده و ابراز امیدواری کرد با بهره‌برداری از این پروژه، در تولید برخی از محصولات استراتژیک کشور به خودکفایی برسیم.

گفتنی است بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت پالایش نفت بندرعباس با حضور در این نمایشگاه ضمن ارائه اقدامات و دستاوردها در بخشهای مختلف مرتبط با تولید، گسترش ارتباطات با تولید کنندگان و تامین کنندگان کالا و قطعات را نیز دنبال می‌کند.

در این دوره از نمایشگاه که با استقبال گسترده شرکت‌های داخلی و خارجی همراه بود، ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی یا نمایندگی آنان از ۱۳ کشور جهان شامل، روسیه، چین، بلاروس، آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، امارات، عمان و ترکیه حضور دارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار