کد خبر: ۱۱۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا:
سردار «نوری‌نژاد» با تأکید بر اینکه باید در زمینه مبارزه با سرقت از ظرفیت دیگر سازمان‌ها نیز استفاده کنیم، تصریح کرد: روند رو به رشد کشفیات در کل کشور محسوس است که جای تقدیر دارد.
کشفیات سرقتی فراجا در کل کشور رو به رشد است
به گزارش آرانیوز از فارس، سردار «محمدعلی نوری‌نژاد» رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا در جمع فرماندهان و روسای پلیس‌های تخصصی استان فارس در شیراز با تصریح اینکه حفظ صحنه جرم و کشف آن یکی از موثرترین موارد در کشف وقوع است، اظهار داشت: در وقوع سرقت‌ها معتادان نقش زیادی دارند که پلیس باید همانند گذشته آنان را جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی کنند.
 
وی با بیان اینکه اصلی‌ترین عامل برای موفقیت در ماموریت‌ها، اشراف اطلاعاتی است، افزود: امیدوارم وقوع سرقت سیر نزولی طی کند ولی در صورت وقوع پدیده نابهنجار سرقت، ما باید با قاطعیت در صحنه حاضر شویم و نسبت به دستگیری فرد مجرم سریعا اقدام کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم.
 
رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با تأکید بر اینکه باید در زمینه مبارزه با سرقت از ظرفیت دیگر سازمان‌ها نیز استفاده کنیم، تصریح کرد: روند رو به رشد کشفیات در کل کشور محسوس است که جای تقدیر دارد.
 
نوری‌نژاد در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از حضور مقتدرانه کارکنان فراجا در ماموریت‌های مختلف، بیان کرد: امنیت در سایه اقتدار پلیس در جامعه به وجود می‌آید و زمانی محقق می‌شود که رضایت کامل شهروندان را در پی داشته باشد.
 
رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا بیان اینکه در جهت سلب تحرک مجرمان پابند الکترونیکی کار پیشگیرانه دارد، گفت: پابند الکترونیکی در بازدارندگی موثر است و باعث کاهش سرقت نیز می‌شود.
 
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار