کد خبر: ۱۱۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: در راستای تحکیم و تقویت بنیان خانواده، ۷۴۱ سری جهیزیه به ارزش ۲۹ میلیارد تومان به نوعروسان مددجو تحت حمایت تحویل شد.
تحویل ۷۴۱ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد بوشهر

به گزارش آرانیوز از بوشهر، عباس روشن ظهر امروز در نشست با خیرین نقش مهم نیکوکاران در حل مشکلات نیازمندان را مهم دانست و با قدردانی از خدمات آنان اظهار داشت: اشتغال‌زایی، خدمات‌رسانی و تهیه مسکن به نیازمندان و مددجویان در اولویت قرار دارد.

وی بیان کرد: پرداخت کمک هزینه ازدواج، فقرزدایی و تثبیت زندگی زناشویی یکی دیگر از محورهای اصلی مورد نظر این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر در ادامه با اشاره به خدمات امداد در بخش ازدواج به جامعه هدف، گفت: پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به فرزندان پسر، یکی از بخش‌های مهم حوزه حمایتی این نهاد است.

وی با اشاره به تهیه و تحویل جهیزیه به جامعه هدف در سال 1402 خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد 741 سری جهیزیه جمعاً به ارزش 29 میلیارد و 700 میلیون تومان تهیه و بین جوانان تحت حمایت این نهاد با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده توزیع شد.

روشن ارزش هر سری جهیزیه را بیش از 40 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ترویج ازدواج به‌هنگام، آگاهانه و آسان بین جوانان و زنان سرپرست خانوار، تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از شیوع آسیب‌های فردی اجتماعی و آسایش و سلامت کانون خانواده از جمله اهداف و رویکردهای امر ازدواج آسان در کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار