کد خبر: ۱۱۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
یک هزار و ۸۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار استان فارس تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) اهدا شد.

اهدای یک هزار و ۸۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار استان فارس

به گزارش آرانیوز فارس، یک هزار و ۸۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار استان فارس تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) اهدا شد.

«محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس در آیین احسان مهدوی که با همکاری کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و فرماندهی ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد در مرکز پیاده شیراز برگزار شد، با اشاره به روز‌های پایانی ماه شعبان، اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و ماه برکات بی نهایت خداوند قرار داریم و از ایشان می‌خواهیم با عزت و روی سفید به این ماه مبارک وارد شویم.

استاندار فارس از کمیته امداد حضرت امام خمینی رحمت الله تقدیر کرد و برای بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران علو درجات خواستار شد و افزود: با تدبیر حضرت امام خمینی رحمت الله علیه این نهاد بنا گذاشته شد که همواره برای مردم خیر و برکت را در پی داشته است.

وی، اخلاص در عمل را گره‌گشای بسیاری از مشکلات دانست و ادامه داد: از همراهی همیشگی فرماندهی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد متشکرم؛ شهادت می‌دهم هرجا و هر زمان که به حضور ارتش در میدان نیاز بوده، این عزیزان با ایثار و ازخودگذشتگی برای خدمت به مردم حاضر شده‌اند.

نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه پنجمین مرحله از طرح احسان مهدوی با تمرکز بر اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، امروز انجام می‌شود، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که مانع ازدواج جوانان شده است، تامین جهیزیه و حداقل‌های تشکیل یک زندگی است؛ امروز با مشارکت ارتش و کمیته امداد، گامی در جهت ترویج ازدواج و جوانی جمعیت و در نهایت فرزندآوری که از اهداف کلان کشور بشمار می‌رود، برداشته خواهد شد.
 
در این آیین ۱۸۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی رحمت الله علیه اهدا شد و همچنین تعدادی از مددجویان کمیته امداد حضرت امام به مشهد مقدس رهسپار شدند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار