کد خبر: ۱۱۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
مجمع جهادگران فارس با صدور بیانیه‌ای عموم مردم ولایتمدار ایران اسلامی و جهادگران گروه‌های جهادی استان پهناور فارس را به حضور پرشور در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

جهادگران گروه‌های جهادی فارس پای کار انتخابات هستند

به گزارش آرانیوز از فارس، مجمع جهادگران فارس با صدور بیانیه‌ای عموم مردم ولایتمدار ایران اسلامی و جهادگران گروه‌های جهادی استان پهناور فارس را به حضور پرشور در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَأَنْ لَوِ اسْتَقَامُوا عَلَى الطَّرِیقَةِ لَأَسْقَیْنَاهُمْ مَاءً غَدَقًا

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی):
حضور شما در پای صندوق‌های رأی بارز‌ترین مظهر حضور مردمی است و این پشتوانه‌ی انقلاب و کشور است.
۱۳۸۲/۱۱/۲۴

نظام جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخابات متعدد در بیش از چهار دهه حیات سیاسی خود، جلوه بی‌نظیری از مردم سالاری دینی را در معرض دید جهانیان گذاشته است. مردم آزاده و سربلند ایران همواره با حضور گسترده و آگاهانه خود در انتخابات متعدد و مختلف، اراده‌ی استوار خود را در پاسداری از دستاورد‌های گران سنگ انقلاب اسلامی به اثبات رسانده و برای ایران اسلامی افتخار و عظمت آفریده‌اند.


انتخابات در نظام مردم سالاری دینی نه صرفا مسیری برای دست یابی به قدرت، بلکه بستری برای ارتقای فرهنگ سیاسی، تبیین مسایل اصلی کشور، مشارکت وسیع افکار عمومی و چاره جویی مشکلات و تحکیم همدلی ملت در مسیر پیشرفت است.

اینک در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، دشمن با توطئه‌ها و فتنه‌های شوم خود و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای و هجمه‌های تبلیغاتی، سعی در کمرنگ جلوه دادن برکات انقلاب و ناامید ساختن مردم از نظام اسلامی داشته و کاهش مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۲ را دنبال می‌کند.


در این شرایط لازم است تا مردم بصیر، آگاه و فهیم کشورمان یک بار دیگر در تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه رهبر عزیزمان و در ادامه‌ی راه روشن شهیدان انقلاب، در این میدان سرنوشت‌ساز قوی‌تر از گذشته حاضر شوند و خط بطلان دیگری بر همه نقشه‌های شوم دشمن بکشند.

مجمع جهادگران فارس با دعوت از عموم مردم متدین، بصیر و انقلابی ایران اسلامی خصوصا جهادگران خدوم و عزیز در سطح استان فارس جهت حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند اعلام می‌دارد که با توکل بر خداوند متعال و با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، در گام دوم انقلاب اسلامی، با اهتمام ویژه ملت به نقطه روشن و شفاف برای ادامه‌ی مسیر عزتمندانه این نظام مقدس تبدیل گشته و شکستی غیرقابل جبران به دشمنان این مرز پرگهر تحمیل خواهد کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار