کد خبر: ۱۱۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
مدیرروابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته صبح امروز بیست و سوم بهمن رسما آغاز به کار کرد.
آغاز به کارهفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران  

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، محمود ازند ضمن اعلام این خبر، افزود: غرفه سازمان منطقه آزاد اروند با طراحی خاص و بسیار شکیل بر گرفته از المان ها و نمادهای منطقه نظیر؛ مسجد جامع خرمشهر، مسجد رنگونی های آبادان، پل خرمشهر و… با ارائه ظرفیت های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی با نواختن آژیر فیدوس حضور خود در این نمایشگاه را آغاز کرد.

ازند با بیان اینکه نمایشگاه فرصت و محل مناسبی برای عرضه فعالیت های حوزه گردشگری است، خاطرنشان کرد: نمایشگاه بهترین امکان برای دست اندرکاران این صنعت است تا کارها و دستاوردهای خود را برای دیگران بازگو کنند و در ارتباطات فی مابین بتوانند برای آینده گردشگری اروند، گام های موثری بردارند.

وی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند بستر لازم برای حضور فعال این هنرمندان در نمایشگاه را آماده نمود و خوشبخانه در روز نخست؛ این غرفه با استقبال عمومی مواجه شد.

ازند ضمن تأکید براینکه تنوع فعالیت در غرفه منطقه آزاد اروند، مورد توجه مخاطبین قرار گرفت، گفت: امید می رود تا روز پایانی نمایشگاه این روند افزایش پیدا کرده و بستر رشد صنعت گردشگری اروند بیش از پیش مهیا شود.

مدیرروابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، اذعان داشت: تمام این فعالیت ها برای محقق شدن شعار «اروند فرصت نوین گردشگری ایران » و حضور گردشگران در منطقه است.

بر اساس این گزارش؛ نوای موسیقی سنتی، اجرای تئاتر دفاع مقدس، برپایی سیاه چادر همراه با مراسم قهوه عربی، اجرای عروسک های غول پیکر و… بخشی از برنامه های ارائه شده غرفه منطقه آزاد اروند در اولین روز از برپایی نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بود.

این نمایشگاه تا روز پنجشنبه (۲۶ بهمن ماه) از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان علاقمندان خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار