کد خبر: ۱۱۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
امام‌جمعه سنندج گفت: کشاورزان منطقه لیلاخ دهگلان که مرکز تولید هستند، با انباشتگی سیب‌زمینی؛ محصولات دسترنجشان مواجه هستند و درخواست حل مشکل کرده‌اند.
امام‌جمعه سنندج: کشاورزان منطقه لیلاخ با انباشت سیب‌زمینی مواجه شده‌اند

به گزارش آرانیوز از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: در 45 سال گذشته در چنین ایامی تمام ملت ایران از همه اقوام و مذاهب به میدان آمدند تا ظلمت، تاریکی و ناروایی را برچیدند و به حکومت 2500 ساله ستمشاهی پایان دادند.

وی افزود: در بهمن ماه سال 57 سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی 2500 ساله و ظلم و استبداد بیش از 50 ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه‌کن شد و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه ملت ایران زمین به میدان آمدند و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را خلق کردند؛ گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان فکر می‌کردند مردم با انقلاب نیست و با حمایت 50 کشور به ایران حمله کردند، اما باز مردم به صحنه آمدند و از کشور دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان بعد از این همه توطئه، نیرنگ و جنگ؛ تحریم اقتصادی راه انداختند، تصریح کرد: مردم ایران با همه مشکلات، اما همواره از انقلاب دفاع کرده و اجازه سوءاستفاده به دشمنان نداده‌اند.

ماموستا رستمی با ذکر اینکه دهه فجر، یادآور روزهای رهایی ملت ایران از ظلم و استکبار جهانی است، عنوان کرد: احیای ارزش‌های اسلامی در ایران و معرفی این ارزش‌ها و آرمان‌ها به سراسر دنیا از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خواستار حل مشکلات و دغدغه‌های مردمی شد و تاکید کرد: از دولت و مسئولان شهرداری انتظار می‌رود مطالبات معوقه کارگران شهرداری و بازنشستگان که زمانی از این کشور دفاع کردند، پرداخت شود.

امام جمعه سنندج ضمن قدردانی از تلاش‌های دستگاه قضایی و سازمان بازرسی در کردستان؛ قضاوت را شغلی حساس و خیر برشمرد و اظهار کرد: از دادستان مرکز کردستان که همواره حامی قشر مستضعف و جوانان است، درخواست می‌شود که به برکت و مناسبت جشن انقلاب، کسانی که مستحق آزادی هستند، از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند. 

وی همچنین خطاب به مسئولان یادآور شد: کشاورزان منطقه لیلاخ دهگلان که مرکز تولید هستند، با انباشتگی سیب‌زمینی؛ محصولات دسترنجشان مواجه هستند و درخواست حل مشکل کرده‌اند.

ماموستا رستمی در بخش پایانی خطبه‌های خود جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را بار دیگر محکوم کرد و گفت: امیدوارم به برکت انقلاب اسلامی، امنیت کنونی حفظ و تفرقه و اختلاف از میان مسلمانان ریشه‌کن شود.

/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار