کد خبر: ۱۱۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس خبر داد؛
حجت‌الاسلام «ملک مکان» با اعلام تشکیل ۲۷ کمیته برای گرامیداشت فجر انقلاب در استان فارس گفت: امسال بیش از ۱۲۰ نقطه شهری و حدود ۴ هزار نقطه روستایی این استان میزبان جشن‌ها و راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

تشکیل ۲۷ کمیته برای گرامیداشت فجر انقلاب در استان فارس

به گزارش آرانیوز از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین ملک مکان» رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس در نشست برنامه‎های دهه فجر با بیان اینکه ۲۷ کمیته برای برپایی ویژه‌برنامه‌های چهل و پنجمین دهه مبارک فجر در استان فارس تشکیل شده است، اظهار داشت: کمیته‌های فضاسازی شهری، ورزشی، بازاریان و اصناف، بسیج، صنعت، معدن و تجارت و کار و کارگری برخی از این کمیته‌ها هستند و مهمترین برنامه‌های آنها جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲۰ نقطه شهری وحدود چهار هزار نقطه روستایی این استان میزبان جشن‌ها و راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است. طی ۱۰ روز بیش از ۲۰۰ هزار عنوان برنامه در نقاط مختلف فارس به مناسبت چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود همچنین از این تعداد ۹ هزار عنوان برنامه از سوی بسیج و سپاه، صدها برنامه از سوی آموزش و پرورش فارس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ملک مکان بیان کرد: رویدادها و مسابقات ورزشی استانی، جشن‌های اصناف و بازاریان، برپایی جشن‌های محلی در مساجد و حسینیه‌ها، برپایی شادپیمایی‌های خانوادگی و برپایی ۱۱۰ جشن در نقاط مختلف شیراز از سوی شهرداری از دیگر ویژه‌برنامه‌های دهه فجر پیش رو است همچنین برنامه شاخص دهه فجر فارس، میزبانی از همایش بزرگ مهدویت در استان است که با حضور سخنرانان کشوری از جمله حجت‌الاسلام محسن قرائتی برپا می‌شود.

وی ادامه داد: ارائه خدمات از سوی گروه‌های جهادی مانند ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم و راه‌اندازی تیم‌های انتقال خون و افتتاح پروژه‌های متنوع ورزشی، آموزشی، بهداشت و درمان و عمرانی از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در فارس است همچنین ۱۲ بهمن ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۹ مراسم گرامیداشت ورود امام خمینی (ره) به وطن در گلزارهای شهدا برگزار می‌شود و ۱۹ بهمن گلزارهای سراسر فارس غبارروبی و گلباران می‌شوند.

حجت الاسلام ملک مکان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» است بیان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند، مراسم گرامیداشت دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین اهمیت مشارکت انتخاباتی و روشنگری درباره دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی است.

 

نظرشما
پربازدیدها