کد خبر: ۱۱۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
لیگ تکواندو بانوان و مسابقات بوکس نوجوانان استان سیستان و بلوچستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
پایان لیگ تکواندو بانوان و بوکس نوجوانان سیستان و بلوچستان با معرفی نفرات برتر

به گزارش آرانیوز از زاهدان، مسابقات تکواندو لیگ بانوان استان سیستان و بلوچستان که برای اولین بار با حضور نزدیک به 100 نفر از تکواندوکاران شهرهای زاهدان، زابل، خاش و کنارک در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان از  آبان‌ماه امسال آغاز شده بود، صبح امروز به پایان رسید.

روز پایانی این مسابقات با حضور فهیمه موسوی معاونت توسعه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، رسا ریگی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زاهدان، طاهری رئیس و اعضای هیئت تکواندو استان برگزار شد و به نفرات برتر این دوره از مسابقات مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

همچنین ضمن معرفی فنی‌ترین بازیکن در هر رده «سحر بارانی» از خاش به عنوان بهترین مربی و «مطهره اصلاحی» از زاهدان به عنوان بهترین داور معرفی شدند.

مسابقات قهرمانی بوکس نونهالان و نوجوانان قهرمانی استان سیستان و بلوچستان نیز که با حضور 80 ورزشکار در قالب پنج تیم از سراسر استان به میزبانی شهرستان زاهدان برگزار شد، امروز به کار ود پایان داد.

در پایان این مسابقات تیم زاهدان با 14 مدال طلا، 9 نقره و 4 برنز به مقام قهرمانی دست یافت و شهرستان‌های زابل و خاش بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

در اختتامیه این مسابقات با حضور رسا ریگی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زاهدان، محمود نهتانی رئیس هیات بوکس استان، اعضای هیات بوکس و جمعی از مسئولین به تیم منتخب کاپ، مدال و احکام قهرمانی اهدا گردید.

این مسابقات با مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، اداره ورزش و جوانان شهرستان زاهدان، هیئت بوکس استان، هیئت ورزش کارگری، تربیت بدنی سپاه و بسیج ورزشکاران استان برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار