کد خبر: ۱۱۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: با پیگیری استاندارهرمزگان اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی برای بازسازی زیرساخت‌های ورزش بوموسی به حساب اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان واریز شد.
۱۵ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی جزیره بوموسی تخصیص یافت

به گزارش آرانیوز از بندرعباس، مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان خبر از جذب اعتباربرای توسعه زیر ساخت های ورزشی جزیره بوموسی داد.

مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان اظهار داشت:با حمایت استاندار هرمزگان و پیگیری های وی مبلغ 15 میلیارد تومان از سوی وزیر ورزش وجوانان برای توسعه زیر ساخت های ورزشی جزیره بوموسی به حساب اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان واریز شد.

وی اظهار داشت : مدت زیادی بود که استاندار هرمزگان برای بازسازی زمین چمن،نورهای ورزشگاه، استخر،سالن ورزشی وسالن ورزشی درحال ساخت بانوان به دنبال اعتبار بود که بلاخره تلاش‌های ایشان جواب دادوبا اعتباری که از سوی وزارت ورزش و جوانان به حساب اداره کل ورزش و جوانان واریز شده است به زودی بازسازی زمین چمن بزرگ ونور ورزشگاه بوموسی تا سه ماه آینده انجام خواهد شد امامدت زمان بازسازی استخر زمان بر می باشد ولی تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این موضوع زودتر اتفاق بیفتد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد : بازسازی سالن بانوان هم همزمان با اعتبارات استانی آغازشده وتعویض سقف ، کف و سیستم سرمایشی آن با کمک های مالی که استاندار هرمزگان انجام داده است به اتمام می رسد.

مظفر مهری خادمی نسب در پایان از کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ومهدی دوستی استاندار هرمزگان بابت تخصیص این اعتبار 15 میلیارد تومانی تشکر ویژه کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار