کد خبر: ۱۰۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: مرز تیله‌کوه در شهرستان سرپل‌ذهاب که با فراز و نشیب‌های بسیاری مواجه بوده در آینده نزدیک بازگشایی خواهد شد.
بازگشایی بازارچه مرزی «تیله کوه» سرپل‌ذهاب در آینده نزدیک

به گزارش آرانیوز از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، علی شعبانی در حاشیه بازدید از بازارچه تیله‌کوه از بازگشایی بازارچه این مرز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با دستور استاندار کرمانشاه بازگشایی این بازارچه غیرفعال از چند ماه پیش در دستور کار قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: مرزهای استان یک عامل مهم و کلیدی برای حرکت رو به جلوی اقتصاد استان و بهبود وضعیت معیشت مرزنشینان است که فعال سازی مناسب آن‌ها با جدیت در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار داشته و دارد.

شعبانی با بیان اینکه از ابتدای مسئولیت استاندار، بازگشایی و فعالسازی تمامی مرزها و معابر استان کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت گفت: مرز می‌تواند در گام اول کمک بسیار مهمی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی مرزنشینان و در مرحله بعدی پویایی اقتصاد استان باشد.

وی افزود: مرز تیله‌کوه نیز یکی از بازارچه‌هایی است که دچار فراز و نشیب‌های بسیاری شد و در مقاطعی فعال یا غیرفعال بود و با وجود امکانات بسیار خوبی که دارد به دلیل ناهماهنگی‌های بسیار اکنون تعطیل است.

شعبانی عنوان کرد: استاندار دستور دادند که این بازارچه حتماً فعال شود و اقدامات بسیار خوبی توسط دستیار استاندار در امور عراق انجام شد و امروز با جمعی از مدیران راهداری، صمت، گمرک و فرماندار در تیله‌کوه حاضر شدیم و تصمیمات خوبی اتحاد شد که به زودی و در کمترین زمان شاهد بازگشایی مرز باشیم و مردم سرپل ذهاب از این امکان خوب استفاده کنند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار