کد خبر: ۱۰۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۲ نفر و شناسایی عرضه غیرقانونی سوخت در ویلایی در ملارد خبر داد و گفت: سودجویان با ایجاد انشعاب در خط لوله "شهرری به تبریز" اقدام به سرقت سوخت می‌کردند.
سرقت سوخت از خط لوله نفتی شهرری ـ تبریز/ شگرد متهمان چه بود؟

به گزارش آرانیوز از شهریار، سردار کیومرث عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارقان نفت اظهار داشت: در راستای طرح کنترل عرضه‌کنندگان و مصرف‌کنندگان فرآورده‌های نفتی، با به دست آمدن اخباری مبنی بر اینکه ویلایی در شهرستان ملارد اقدام به عرضه غیرقانونی سوخت می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی اطلاعاتی موضوع و محرز بودن آن، تیمی از مأموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران در محل حضور پیدا کرده و با بررسی مشخص شد افرادی با ایجاد انشعاب در خط لوله "شهرری به تبریز" اقدام به عرضه غیرقانونی سوخت می‌کنند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: در ادامه بررسی‌ها معلوم شد مقدار یک میلیون و 568 هزار لیتر به ارزش 254 میلیارد ریال سوخت هدر رفته و 2 نفر نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وقفه در طرح‌های توسعه‌ای پالایشگاه تهران/ پالایشگاهی که یک سال "هیئت مدیره" ندارد

سردار عزیزی خطاب به شهروندان توصیه کرد: قاچاق سوخت ضربه مهلکی بر اقتصاد و اشتغال کشور وارد کرده و از شهروندان انتظار است موارد مشکوک را سریعاً به پلیس گزارش داده تا قانون شکنان مجال انجام اعمال مجرمانه پیدا نکرده و به سزای اعمال ننگینشان برسند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار