کد خبر: ۱۰۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
مدیرعامل نیروگاه برق ری از آغاز طرح توسعه، نوسازی و بازسازی نیروگاه ری خبر داد و گفت: موضوعات مالی آن در وزارت نیرو در حال پیگیری است و واحد‌های جدید با راندمان و ظرفیت خوب و بهتر به زودی اجرایی می‌شود.
در نیروگاه ری به هیچ وجه حتی قطره‌ای مازوت استفاده نمی‌شود

به گزارش آرانیوز از ری، حمید بادرستانی مدیرعامل نیروگاه برق ری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: به واسطه قدمتی که این نیروگاه دارد طرح توسعه و نوسازی و بازسازی نیروگاه آغاز شده و موضوعات مالی آن در وزارت نیرو در حال پیگیری است.

وی افزود: واحد‌های جدید با راندمان و ظرفیت خوب و بهتر به زودی اجرایی می‌شود.

مدیرعامل نیروگاه برق ری در ادامه با تأکید بر اینکه نیروگاه ری متنوع‌ترین نیروگاه دنیاست گفت: تعمیرات و نگهداری در این نیروگاه با کیفیت خوب و با تخصص کارکنان به خوبی انجام می‌شود و نیروگاهی که عمر استاندارد آن 30 سال بوده در حال حاضر 46 سال است که در حال بهره برداری است.

بادرستانی تصریح کرد: بیش از 40 درصد نیروگاه فضای سبز است در صورتی که استاندارد محیط زیست 20 درصد است و 10 هزار درخت مثمر و غیرمثمر که به صورت قطره‌ای آبیاری می‌شود در این مرکز وجود دارد.

مدیرعامل نیروگاه برق ری ابراز داشت: با توجه به اینکه وارد نیمه دوم سال شدیم و موضوعات آلودگی هوا مطرح است، با جرئت و اطمینان اعلام می‌کنم که در نیروگاه ری به هیچ وجه حتی قطره‌ای مازوت استفاده نمی‌شود و از نظر فنی امکان استفاده از این سوخت در نیروگاه ری وجود ندارد.

در حال تکمیل...

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار