کد خبر: ۱۱۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)؛
سردار «آتانی» گفت: امروز فریاد حق طلبی و دفاع از مظلومان فلسطین و غزه تا قلب اروپا و دانشگاه های آمریکا پیش رفته است

امروز فریاد دفاع از فلسطین تا قلب اروپا و دانشگاه های آمریکا پیش رفته است

به گزارش آرانیوز از قزوین؛ سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج اظهار کرد: ۴۶ سال است که بر سر حرف حق ایستاده و جبهه مستحکم حق را تشکیل داده‌اید؛ دشمن با همه ظرفیت‌هایش مقابل شما صف آرایی کرد؛ ولی شما در مقاطع مختلف با تهدیدات متفاوت به میدان آمدید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: دشمن هر آنچه در ذهن و باور خودش برای سرنگونی انقلاب داشت، انجام و پیاده کرد و هیچ اقدامی را بدون پیش‌بینی پیروزی علیه شما انجام نداده است؛ دشمن اهل محاسبه و دقت است و برای رسیدن به پیروزی زود هنگام خوش اشتهاست؛ او می‌داند سرمایه را در کجا باید خرج کند.

 

وی ادامه داد: نظام سرمایه‌داری تا جایی سود نبرد، سرمایه خرج نمی‌کند و این قاعده و فلسفه زندگی آنهاست؛ بنابراین برای به دست آوردن این سود ۴۶ سال است که با شما می‌جنگد و اگر در همه مقاطع بنگریم دشمن با همین محاسبه روبروی شما قرار گرفته و همه جنگ‌ها و ناآرامی‌ها را به امید پیروزی انجام داده است.

وی ادامه داد: دشمن تجربه سرنگونی حکومت‌ها را دارد در بیش از ۶۰ کشور دنیا کودتا انجام داده و به سبب موفقیت‌ در میدان‌های دیگری که با کودتا به نتیجه رسیده بودند به سراغ انقلاب اسلامی آمدند؛ اما چون موفق نشدند به امید اینکه ماجرا را زود تمام کنند جنگ را شروع کردند و به گونه‌ای این ماجرا را طراحی نموده بودند که صدام دیکتاتور عراق در مصاحبه‌ای عنوان کرد که مصاحبه بعدی را سه روز دیگر در میدان آزادی انجام می‌دهد و این حرف‌ها به پشتوانه آمریکا زده می‌شد؛ اما جنگ با رهبری حکیمانه امام راحل با رتبه پیروزی تمام شد.

وی بیان کرد: اما آنها دست نکشیدند و با استفاده از الگوهای دیگری تحت عنوان تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، تحریم اقتصادی و غیره را علیه ملت ایران پیاده نمودند تا این نظام را ساقط کنند؛ اما هرچه شما در این میدان وارد می‌شدید؛ قوی‌تر و پیروزمند و دشمن ضعیف‌تر و شکست خورده و این حقیقتی است که ایران همه زوایای قدرتش را به رخ دشمنان کشیده است.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی تصریح کرد: امروز سپاه مثل کشتی‌گیری که در گود کشتی گرفته و لحظه به لحظه در کشتی بعدی قوی‌تر شده، رشد یافته است.

وی گفت: آمریکایی ها برای جلوگیری از نفوذ ایران در غرب آسیا همه توان خود را به همراه اسراییل غاصب در منطقه گرد هم آورده اند تا جلوی ایران قدرتمند را بگیرند. رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ بروید سهم خود را از نقشه جدید قدرت یا نظم نوین تعیین کنید. نقشه قدرت معلوم و دنیا در حال تحرک بود که قدرت از غرب به سمت آسیا در حال تغییر بود.

وی گفت: عملیات وعده صادق استمرار سهم ایران از قدرت جهانی است، آمریکایی ها سه تحلیل را برای خود در نظر گرفته بودند ابتدا جنگ نظامی اوکراین برای مهار قدرت روسیه بود، لذا روسیه راهی جز وارد شدن به جنگ نشد و در تله غرب گرفتار شد تا دائم در حال نبرد باشد و برای چین هم سناریوی دیگری طراحی کردند و تحلیل سوم آمریکایی ها کشاندن ایران در جنگ و کنترل قدرت ایران بود که با هوشمندی رهبر انقلاب این امر میسر نشد.

 فرمانده سپاه استان قزوین اظهار داشت: قدرت سوم در غرب آسیا نزدیک اسراییل شکل گرفته که بزرگترین تهدید برای منافع نامشروع غرب است. انفجار در باریکه غزه شکل می گیرد و می دانند حقیقت اگر روی دست حق طلبان قرار گیرد دیگر نمی توانند آن را مهار کنند. امروز فریاد حق طلبی و دفاع از مظلومان فلسطین و غزه تا قلب اروپا و دانشگاه های آمریکا پیش رفته است.

 وی گفت: ایران را تهدید نظامی، اقتصادی و سیاسی کردند اما ایران روبروی آنها قرار گرفته است، وقتی ایران را تهدید کردند و تصمیم داشتند اجازه حضور رییس جمهور ایران را در سازمان ملل ندهند و تحریم های ظالمانه ای وضع کردند، در دل این تحریم ها شانگ های و بریکس به وجود آمد. رییس جمهور در سازمان ملل، قرآن به دست می گیرد و شما ملت بزرگ ایران تفسیر درست قرآن را در حمایت از غزه و نبرد با استکبار در طول حیات انقلاب اسلامی به خوبی نشان دادید.

سردار رفیعی آتانی افزود: ایران در هر سه حوزه در تقابل با غرب و آمریکاست.

دنیای استعمار به رهبری شیطان بزرگ که زمانی با کارهای نفوذ و اطلاعاتی به دنبال ضربه زدن به ایران بود چنان بلایی بر سرش آوردید که مجبور شد از لاک پنهان بیرون بیاید و تمام قدرت خودش را در زمین و دریا و هوا به نمایش بگذارد و در برابر جبهه مقاومت و ملت ایران قرار بگیرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تشریح کرد: آمریکا دیگر قدرت پوشاندن خودش را ندارد بلکه با قدرت او را برهنه کردید و تمام هستی اش را به چالش کشیدید.ابتدا با پهپاد های رادار گریز و هواپیماهایش به مرزهای هوایی ما نزدیک می شد در یکی از این ماموریت ها ۳/۵ مایل خطا کرد.

سردار رفیعی آتانی افزود: این خطایی نبود که نیاز به واکنش جدی داشته باشد بلکه اخطار کافی بود و در پشت این حرکت ترامپ ایستاده بود که با این پهپاد ها از ایران فیلمبرداری و منتشر کند که ایران در خواب غفلت است اما پدافند همیشه بیدار ملت با کف تکنولوژی بومی سوم خرداد پهپاد آمریکایی را ساقط کرد. ترامپ تشکر کرد که از ایرانیان ممنونیم که هواپیمای ما را با سرنشین نزدند.

 وی گفت: ابتدا با پهپاد وارد شده بودند که تست پدافندی کنند سپس هواپیمای نظامی را وارد کنند تا نمایش اقتدار دهند، ترامپ خیلی به ملت ایران بدهکار است و باید به جای تفنگداران دریایی آمریکا تحقیر می شد به تعبیر سردار سلامی ما ترامپ را با اقتدار پاس کردیم و نفرات بعدی را نیز پاس خواهیم کرد.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: روزگاری استکبار به خود اجازه می داد تا کشتی ها و نفت کش های ما را غارت کنند. سابقه دزدی نفت ایران توسط آمریکا از زمان مصدق وجود داشت لذا فکر می کرد اینبار هم نفت کش ما را می دزد و به ما می خندد اما نیروی دریایی سپاه پاسداران مقابل دیدگان همه دستگاه های جاسوسی دنیا، در کنار نفت کش آمریکایی ها ایستاد و نفت ما را از آنها پس گرفت و آمریکایی ها جرات شلیک یک گلوله را هم نداشت.

وی با اشاره به جمله پرمحتوای رهبر انقلاب به آمریکایی ها مبنی بر اینکه «دوره بزن در رو تمام شده» افزود: ما در مقابل تمام استکبار ایستادیم و با توجه به قدرت دریایی ایران در مقابله با متجاوزان، اسرائیل پیغام داد که جنگ دریا را تمام کنید و این نشان از مستأصل ماندن اسرائیل در مقابل ایران بود.

وی یادآور شد: امروز در باریکه غزه که قلب دنیای اسلام است جنایت می کنند‌ و قدس مسأله اول جهان اسلام و همه دنیاست. جمعه آخر ماه مبارک رمضان به حکمت اماممان روز قدس نامگذاری شده، استکبار جهانی که تعلق خاطر ما به قدس شریف را می دانست، به این میدان حمله کرد اما تربیت یافتگان مکتب امام در جبهه مقاومت و فلسطین عزیز برآمده از قرآن عزیز، نگذاشتند این میدان آنطور که مورد انتظار دشمنان بود پیش رود. 

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه با اشاره به وعده های دشمنان در طول انقلاب برای براندازی نظام جمهوری اسلامی گفت: شکست صدام در بیان سه روز تا پیروزی، هفت روز مسعود رجوی در عملیات مرصاد، سه روز اسراییل در باریکه غزه و تابستان های داغی که آمریکایی ها برای ما در ناآرامی ها وعده داده بودند، نشان داد که دشمنان ما ضعیف تر از آن چیزی بودند که تصور می شد، حالا ما همچنان هستیم و آنها رو به زوال هستند. قبرستان های آنها آبادتر از سرزمین تل آویو شده‌است. 

سردار رفیعی آتانی با اشاره به سخنان سرلشگر سلامی مبنی بر اینکه «ما را آزموده اید، ما در جبهه های متفاوت با شما جنگیده ایم، ما را در حلب، دیرالزور، عین الاسد، لبنان و فلسطین دیده اید، فرزندان امام و جبهه مقاومت را، هر کدامشان آتش به اختیار عمل می کنند»؛ عنوان کرد: اما دشمنان این قدرت را باور نکردند تا اینکه این رژیم فاسق خطایی کرد. سپاه منتظر است خطایی بکنند پشیمانشان کنیم. 

وی افزود: خارج از عرف و قوانین بین الملل به کنسولگری ایران در دمشق تجاوز کردند. ملت ایران و نظام مقتدر جمهوری اسلامی با استفاده از ظرفیت بین المللی و سازمان ملل، وزیر خارجه ما به میدان آمد. با فرصت سازمان ملل و شورای امنیتتان او را تنبیه کنید که به خاک ما حمله کرده است. کنسولگری، خاک ماست. دشمنان هرگز قدرت ما را در پاسخ به این جنایت باور نمی‌کردند. شما پیروز میدان بودید. اولین پیروزی شما ابن بود که که شما از خاک خودتان به رژیم غاصب اسراییل حمله کنید. با دیدن قدرت ایران، امریکا، انگلیس و اسراییل پیغام دادند که دیگر و حاضر شدند برای پایان جنگ رفح و غزه معامله کنند 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: اولین پیروزی شما اشراف اطلاعاتی ایران و باختن اطلاعاتی آمریکا بود. دومین پیروزی شما زدن اهداف دقیق در خاک دشمن بود. در همانجا که هواپیما برخاست تا کنسولگری ایران را هدف قرار دهد،همان نقطه را هدف قرار دادیم.

سردار رفیعی آتانی بیان کرد: فلسفه زندگی رهبران کفر و آمریکایی ها به تعبیر سردار شهید سلیمانی، غیرواقعی و نمایشی است اما رهبران الهی شعاع اثرشان به قدرت خلق رویداد نیست، این رویداد و موشک به شعاع تاثیر حکمت رهبری و قدرت الهی است.

وی اضافه کرد: پیروزی بعدی ما در وعده صادق، صدق شهدای کنسولگری ایران در دمشق بود. ما با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، آمریکایی ها را در دنیا بی خاصیت کردیم، آمریکایی که سردمدار حقوق بشر در دنیا بود و جنگ های پی در پی و طولانی در عراق و افغانستان و دیگر نقاط جهان به راه انداخته بود و با صدق شهدای کنسولگری، اسرائیل را بی خاصیت کردیم. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: اراده الهی، حکمت رهبری و صدق شهدا غوغایی در آسمان کشور به راه انداخت پهپادها و موشک کروز و بالستیک سپاه پاسداران در آسمان شب و در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش درآمد. آمریکایی ها روز عملیات گفتند ایران بیش از ۴۰۰ موشک شلیک کرده و این خارج از تصور آنها و همه دنیا بود. 

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: اراده ای در این عملیات بوجود آمد اینکه خدای شب عملیات وعده صادق، همان خدای شب عملیات طوفان طبس، همان خدای شب ۲۲ بهمن، همان خدای شب کربلای پنج است، در شب عملیات صادق، خدا قدرت ما را چندین برابر کرد. لذا سپاه مغرور نمی شود.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار