قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر افت حرکت کرد و ۴۴,۸۶۸ (چهل و چهار هزار و هشتصد و شصت و هشت تومان) نرخ گذاری و معامله شد.
قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| صعود قیمت‌ها
امروز قیمت سکه امامی به ۴۰,۷۰۰,۰۰۰ (چهل میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۹ درصدی داشته است. قیمت طلا هم روند صعودی را تجربه کرده است.
قیمت طلا امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| افزایش محسوس قیمت
امروز قیمت طلا روند صعودی را تجربه کرده است و ارزش هر اونس به ۲,۳۶۱ (دو هزار و سیصد و شصت و یک ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۷۲ درصدی داشته است.
سکه امامی روی ریل ریزش
در معاملات پشت خطی دوشنبه‌شب هم قیمت سکه امامی در یک‌قدمی مرز حمایتی خود نوسان کرد و با ۴۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بسته شد.
قیمت دلار مبادله‌ای امروز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| قیمت کاهشی شد
امروز قیمت دلار در مرکز مبادله روند نزولی را در پیش گرفته است و ارزش آن به ۴۴,۸۶۸ (چهل و چهار هزار و هشتصد و شصت و هشت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۲ درصدی داشته است.
قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| طلا ۱۸ عیار گران شد
امروز قیمت طلا در بازار روند صعودی را در پیش گرفته است و قیمت سکه امامی به ۴۰,۷۰۰,۰۰۰ (چهل میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.
قیمت طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| قیمت صعودی شد
امروز قیمت طلای ۱۸ عیار در جریان معاملات بازار بالا رفته است و ارزش هر گرم آن به ۳,۳۴۹,۵۰۰ (سه میلیون و سیصد و چهل و نه هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۴ درصدی داشته است.
قیمت سکه، نیم‌سکه و ربع‌سکه امروز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
امروز قیمت سکه امامی در جریان معاملات امروز به ۴۰,۷۰۰,۰۰۰ (چهل میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.
دلار وارد کانال ۵۰ هزار تومان شد/ خریداران ارز از بازار فرار کردند
یکی دیگر از دلارفروش‌های سبزه‌میدان با ابراز اینکه "این روزها کمتر کسی حاضر به خرید دلار می‌شود. " گفت: تمام بازار الان فروشنده هستند؛ به‌زور قیمت را بالا نگه‌داشتند، به‌محض پایان معاملات و تسویه‌ها، قیمت‌ها ارزان‌تر می‌شود.
قیمت طلا امروز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| قیمت صعودی شد
امروز قیمت طلا روند صعودی را تجربه کرده است و ارزش هر اونس به ۲,۳۴۴ (دو هزار و سیصد و چهل و چهار ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۶ درصدی داشته است.
پربازدیدها