۵۰۰ دختر فعال خانواده کمیته‌ امداد خراسان‌ جنوبی تجلیل شدند
مشاور امور بانوان و خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از تجلیل ۵۰۰ دختر فعال خانواده کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) استان خبر داد.
حضور خدام رضوی در جمع سالمندان، زندانیان و بیماران قاین+عکس
خدام حرم رضوی که از یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه وارد خراسان جنوبی شدند بعد از برنامه‌های مختلف در شهرهای بشرویه، فردوس و سرایان به شهرستان قاین سفر کرده و در جمع سالمندان، زندانیان، بیماران و خانواده‌های شهدای این شهر حضور یافتند.
بهره‌مندی ۲۵۵۷ مددجوی امداد از پرداخت اجاره و ودیعه مسکن
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی‌(ره) خراسان جنوبی گفت: ۲ هزار و ۵۵۷ مددجوی اجاره‌نشین این نهاد از حمایت‌های پرداخت اجاره و کمک هزینه ودیعه مسکن بهره‌مند شدند.
ایتام بشرویه میزبان خادمان حرم رضوی شدند
همزمان با دهه کرامت، خادمان رضوی با حضور در شهرهای ارسک و بشرویه جشن زیر سایه خورشید برگزار کرده و به همراه پرچم متبرک حرم مطهر و نورانی امام مهربان علی ابن موسی الرضا(ع) مهمان ایتام مرکز خانه فرزندان افق روشن شهرستان بشرویه شدند.
اطلاع‌رسانی خدمات نظام و دولت در سطح قابل قبولی نیست
فرماندار سربیشه گفت: امروز رسانه و اطلاع‌رسانی خدمات نظام و دولت در سطح قابل قبولی نیست، از این رو باید در برابر جنگ شناختی دشمن، خدمات نظام و دولت را با هوشمندی و هنرمندانه برای مردم ترویج و تبیین کنیم.
گازرسانی به ۳۹۸۸ واحد نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته ۱۸۲ روستا و ۱۲۱ واحد صنعتی و تولیدی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند و به ۳ هزار و ۹۸۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان نیز گازرسانی شد.
سامانه مردم‌ناظر در خراسان جنوبی فعال شد
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی گفت: داوطلبان و مردم در صورت مشاهده تخلف در روند برگزاری انتخابات به مدت یک هفته تا ۲۷ اردیبهشت می‌توانند در سامانه مردم ناظر ثبت شکایت کنند.
۳۰۹ هزار و ۶۲۳ ساعت آموزش مهارتی در شهرستان خوسف
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان سرایان افزود: خوسفی‌ها در سال گذشته ۳۰۹ هزار و ۶۲۳ ساعت آموزش مهارتی را در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان گذرانده‌اند.
اولین نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی کشور در قاین افتتاح شد
نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلوواتی در هنرستان دارالفنون قاین که توسط مؤسسه پویا همراهان فرهنگ و هنر احداث شده توسط برخی از مدیران استان و شهرستان افتتاح شد.
جذابیت‌های منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی برای چینی‌ها
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی با اشاره به حضور استان و منطقه ویژه اقتصادی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران گفت: امروز شاهد حضور سرمایه‌گذار چینی در منطقه ویژه اقتصادی استان هستیم که ظرفیت‌های این منطقه مورد نظر سرمایه گذار است.
پربازدیدها
آخرین اخبار