مجمع تشخیص طرح شفافیت قوا را تایید کرد
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با بررسی اصلاحات مجلس درخصوص تبصره ۲ ماده ۲ طرح شفافیت قوای سه گانه، آن را مغایر سیاست‌های کلی نظام تشخیص نداد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از گروه پدافند هوایی فردو بازدید کرد
امیرسرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، با حضور در گروه پدافند هوایی فردو قم از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.
طرح سامان‌دهی کارکنان دولت دلالان اداری را حذف می‌کند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:
بابایی کارنامی گفت: با طرح سامان‌دهی کارکنان دولت شرکت‌های واسطه‌ای حذف می‌شوند و واسطه‌گران که دلالان اداری در کشور هستند، منتفع نمی‌شوند.
مخالفت مجلس با تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
نمایندگان مجلس ضمن استماع نظر موافقان و مخالفان پیرامون تعطیلی پنج‌شنبه با پیشنهاد تعطیلی پنج‌شنبه‌ها مخالفت کردند.
کارنامه دور اول سفر استانی آیت الله رئیسی به مازندران
بیستم اسفند ۱۴۰۰ و برگزاری دور اول سفر رییس جمهور به مازندران برای مردم این دیار به نوعی روز تاریخی محسوب می شود چرا که در این سفر آغاز عملیات اجرایی طرح هایی مصوب شد که تا قبل از روی کار آمدن این دولت، مردم اجرای آن‌ها را غیر ممکن می دانستند اما با عزم جدی دولت سیزدهم و تزریق اعتبار، رکود چندین ساله به اتمام رسید
فوری/ دولت با کاهش ساعت کاری به ۴۰ ساعت در هفته موافقت کرد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از موافقت دولت با کاهش ساعت کاری به ۴۰ ساعت در هفته خبر داد.
نامه حسن روحانی درباره ردصلاحیتش: در برابر این ظلم سکوت نخواهم کرد/ نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه مقام ریاست‌جمهوری بود
روحانی در نامه خود نوشته است: «آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌ عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه ‌تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.»
رییس‌جمهور قانون تشکیل «سازمان سپند» را ابلاغ کرد
رئیسی قانون تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی «سپند» را برای اجرا به وزارت نفت، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.
قاعده عبور از مشکلات و تحریم‌ها «با مردم بودن» است
سرلشکر سلامی در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی استان سمنان:
فرمانده کل سپاه اعتماد به نفس نیرو‌های مسلح را ناشی از اعتماد مردم به نظام اسلامی دانست و گفت: قاعده عبور از مشکلات و تحریم‌ها «با مردم بودن» است.
ایجاد جامعه‌ی اسلامی بدون ایجاد حاکمیت اسلامی امکان‌پذیر نیست/ معارف اهل بیت (ع) با شیوه‌های درست باید به دنیا معرفی شود
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای هیئت علمی کنگره‌ جهانی امام رضا (ع):
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: ایجاد جامعه‌ی اسلامی بدون ایجاد حاکمیت اسلامی امکان‌پذیر نیست؛ امام رضا علیه السلام دنبال حاکمیت اسلامی بودند. یک بُعد مهم امامت این است.
پربازدیدها