تجلیل مقامات ارشد تعاون کشور از خانواده شهید ابوحامد
مقامات ارشد تعاون کشور با حضور در منزل شهید ابوحامد، مراتب تجلیل خود را از خانواده این شهید بزرگوار بجا آوردند.
تربیت ورزشکاران حرفه‌ای، با فرهنگ و با اخلاق در دستورکار سپاهان
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در آیین معارفه مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان گفت: توجه به قهرمانی یکی از رویکردهای مهم باشگاه سپاهان است و در این زمینه وظیفه ما تربیت ورزشکاران حرفه‌ای، با فرهنگ و با اخلاق است.
قطع اینترنت همراه در ایران/ علت چیست؟
برخی از کاربران اپراتور همراه اول و ایرانسل می‌گویند از صبح امروز با قطعی اینترنت مواجه شده‌اند. آنها می‌گویند علامت برقراری اینترنت را در گوشی‌های خود دارند، اما برای آنها وصل نمی‌شود.
بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب
رهبر انقلاب صبح امروز از سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند
انتقاد چمران به برگزاری نمایشگاه نفت در سئول/ ترافیک است؛ اما همه سکوت می‌کنند
چمران درباره ترافیک ایجاد شده در محل نمایشگاه سئول گفت: تلاش‌های بسیاری برای عدم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در این محل انجام داده‌ایم اما به نتیجه‌ای نرسیده است.
اطلاعیه مهم راه‌آهن درباره آتش‌سوزی قطار هشتگرد به تهران/ جزییات
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از بروز نقص فنی (حریق) در ریل‌باس شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در هشتگرد خبر داد.
معافیت خدمت سربازی برای این گروه آسان شد / شرایط و جرئیات مهم
نحوه معافیت سربازان فراری همواره پرسشی است که مشمولین درگیر آن هستند . برخی شرایط وجود دارد که سربازان فراری در صورت داشتن آنها می توانند برای معافیت اقدام نمایند.
مهم ترین جاذبه های گردشگری در مناطق آزاد است/منطقه آزاد اروند بهشت گردشگران
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: مهم ترین جاذبه های گردشگری در مناطق آزاد بوده که اقدامات بسیار مهمی نیز در زمینه توسعه این صنعت درآمدزا انجام شده است.
پلیس راهور به دوربین‌های این اماکن دسترسی پیدا می‌کند؟
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت که پلیس راهور برای نظارت بهتر به معابر شهر به منظور مدیریت ترافیک نیاز دارد تا به دوربین‌های برخی از اماکن دسترسی داشته باشد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان: توجه فولاد هرمزگان به کارگران ستودنی است/ نقش موثر فولاد هرمزگان در انجام مسئولیت‌های اجتماعی/ لبیک فولاد مردان فولاد هرمزگان به اوامر مقام معظم رهبری در حوزه کارگری
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در بازدید از فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه فولاد هرمزگان موتور محرک مسئولیت‌های اجتماعی در هرمزگان است، گفت: آوازه توجه فولاد هرمزگان به مسائل کارگری در هرمزگان پیچیده است که این توجه مسلما منجر به ایجاد حال خوب در کارگران خواهد شد.
پربازدیدها
آخرین اخبار