زعفرانی مدیرعامل ملی بانک PLC عنوان کرد:
حسن زعفرانی مدیر عامل ملی بانک ' PLC' لندن با اشاره به اخذ مجوزهای لازم از نهادهای نظارتی برای فعالیت مجدد، گفت بسترهای لازم برای فعالیت دوباره این بانک ایرانی در انگلیس فراهم شده است.
مقام وزارت خارجه آمریکا:
یک مقام وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آمریکا سد راه تجارت مجاز اروپا با ایران نخواهد شد.
آغاز بازی جدید آمریکا در منطقه؛
آمریکا که از هر وسیله‌ای برای گسترش سلطه در خاورمیانه استفاده می‌کند «جان کری»را مامور کرده تا از طریق رایزنی با همتایان ایرانی و عربستانی خود همچنان نقش واشنگتن را در منطقه پررنگ نگه دارد.
دادستان کل استرالیا روز چهارشنبه از بازداشت یک تبعه فرانسه به همراه سه قوطی ماده شیمیایی و مواد خطرناک دیگر در فرودگاه ملبورن دو روز پس از حملات تروریستی پاریس خبر داد.
رئیس پارلمان اروپا:
'مارتین شولتز' رئیس پارلمان اروپا هشدار داد که اتحادیه اروپا با خطر فروپاشی روبرو است و حامیان آن می بایست برای نگاه داشتن این اتحادیه، بجنگند.
داعش ادعا می کند هواپیمای مسافربری روسیه را هدف قرار داده است ولی کارشناسان نظامی عقیده دارند این گروهک تروریستی چنین امکانی را نداشته است.
دموکرات‌های سنای آمریکا روز سه شنبه برای دومین بار از رای گیری درباره قطعنامه‌ای که قرار بود علیه توافق هسته‌ای ایران به تصویب برسد جلوگیری کردند.
مجلس نمایندگان آمریکا که جمهوری‌خواهان در آن اکثریت را دارند طرح ارائه شده درباره تفاهم هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ موسوم به برجام را رد کرد، اقدامی که با توجه به ناتوانی جمهوری‌خواهان در سنا برای تصویب مخالفت با برجام تأثیری نخواهد داشت.
رئیس جمهور آمریکا در اظهارتی ضمن حمایت مجدد از توافق هسته ای ایران و کشورهای ۱+۵ عنوان داشت که رد احتمالی برجام در کنگره موجب می شود ابتکار عمل در اختیار ایران قرار بگیرد.
سناتور «چاک شومر» مرد شماره ۳ دموکرات ها در سنای آمریکا با اعلام مخالفت خود با توافق هسته ای ۱۴ جولای با ایران، راه خود را از «باراک اوباما» رئیس جمهور هم حزبی خود جدا نمود.
پربازدیدها
آخرین اخبار