امیرعبداللهیان:
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل در توئیتی با اشاره به برگزاری اجلاس کمیته فلسطین مجالس کشور‌های اسلامی در تهران، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران اولویت اول خود را همسایگان می‌داند.
دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره پایان موعد بیانیه مشترک ایران با آژانس درباره توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی بیانیه‌ای صادر کرد
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت تاکنون موفق شده اند که 80 درصد از حومه جنوب حلب را آزادسازی کنند.
پلیس متروپلیتن لندن گفته است که ایده خلاقانه استفاده از عقاب ها برای ره گیری و شکار پهپادها دردسرساز که هم اینک باعث افزایش نگرانی امنیتی برای دولت های غربی شده اند، را مورد توجه قرار داده است.
سازمان ملل روز دوشنبه هشدار داد که بیش از 58 هزار کودک در سومالی در بحبوحه خشکسالی شدید در این کشور و برخوردار نشدن از کمک های لازم از گرسنگی جان خود را از دست خواهند داد.
تشکیلات خودگردان فلسطین نخستین سفارت فلسطین در نیمکره غربی را در برزیل افتتاح کرد.
دیدار رئیس جمهوری روسیه و ولایتی؛
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری روز چهارشنبه 14 بهمن ماه با پوتین رییس جمهوری روسیه دیدار و آخرین وضعیت همکاری های دو جانبه و منطقه ای را مورد گفت وگو قرار داد.
دو نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از رقابت کناره گیری کردند.
حادثه پیش از افتتاح پروژه
در حالی که قرار بود فرد ا از شش طرح زیر پروژه پالایشگاه لاوان بهره برداری شود، این واحد پالایشی حدود ساعت ۲۰ امشب - ۱۴ بهمن ماه - دچار انفجار و برنامه افتتاح این پروژه ها نیز لغو شد.
در 24 ساعت گذشته؛
در حملات هوایی ارتش عراق و ائتلاف بین المللی به مواضع تروریست های داعش در استان های الانبار، صلاح الدین و نینوا طی 24 ساعت گذشته، 64 تروریست تکفیری کشته شدند.
پربازدیدها
آخرین اخبار