کد خبر: ۶۲۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با تلاش مسوولین در وزارت آموزش و پرورش افزایش حقوق فرهنگیان صورت گرفت که از مهر ماه سال جاری نظام رتبه بندی در آموزش و پرورش محقق خواهد شد.

خبر خوش خدادادی : افزایش چشمگیر حقوق فرهنگیان از مهرماه نخستین گام اداره کل آموزش و پرورش در جهت ارتقای جایگاه خوزستان

سیروس خدادادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آرانیوز (حوزه خوزستان) در خصوص افزایش حقوق معلمان اظهار کرد: با تلاش مسوولین در وزارت آموزش و پرورش خصوصا مقام عالی وزارت افزایش حقوق فرهنگیان صورت گرفت که از مهر ماه سال جاری نظام رتبه بندی در آموزش و پرورش محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به نظام رتبه بندی شغلی رتبه پایه، مقدماتی، ارشد، خبره وعالی از مزایای فوقولاده شغل بهره مند خواهند شد عنوان کرد: براساس این نظام در رتبه پایه 15درصد امتیاز حق شغل در رتبه مقدماتی25درصد همچنین رتبه خبره 35 و عالی 50درصد حق شغل اضاف خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: دولت خدمت گذار برای این افزایش حقوق در نیمه دوم سال جاری مبلغ هزارو سیصد وپنجاه میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است و3هزار و پانصد میلیارد تومان اعتباربرای سال 95 در نظر گرفته شده است.

خدادادی از متوسط افزایش حقوق 320 هزار تومانی با توجه به نظام رتبه بندی خبرداد.

وی در ادامه اضافه کرد: خوشبختانه امسال ضریب 14درصدی را از ابتدای سال جاری آغاز کرده ایم.

خدادادی در خصوص امتیاز فوق العاده شغل مدیران، معاونین، دبیران، معلمین و هنرآموزان بیان کرد: براساس بند5 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری از ابتدای فروردین اعمال شده و برای آموزگاران از1 دی ماه سال93 انجام شد، با این اوصاف تمام فرهنگیان از این مزایا بهره مند شدند وحقوق را دریافت می کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص امتیاز فوقولاده مرزی افزود: پرسنل آموزش و پرورش شهرستانهای بندرامام، شادگان، هندیجان، آبادان و خرمشهر از 1 تیر سال جاری امتیاز فوق العاده قابل محاسبه و پرداخت است.

وی گفت: در گذشته فقط روستاهای مرزی از این مزایا بهره مند می شدند ولی اکنون معلمینی که در مرکز شهر فعالیت می کنند احکام زده شده و ازاین فوق العاده  بهره مند می شوند.

خدادادی همچنین عنوان کرد: رتبه شغلی خبره و عالی شاغلین و بازنشستگان کل استان تا پایان سال 93 مورد تایید قرار گرفت و درحال صدور احکام می باشد و از 20 اسفند 93 تمامی بازنشستگان دارای رتبه عالی شده اند این چیزی است که در گذشته وجود نداشته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: رتبه بندی حرفه ای مدنظر از ابتدای سال 96 محقق خواهد شد در آن رتبه بندی هم شرایط آموزشی، پژوهشی و علمی معلمان مد نظر قرار خواهد گرفت و هر معلمی با توجه به موقعیت خود به افزایش حقوق خواهد رسید.

وی گفت: با توجه به اینکه دولت خدمتگزار مبلغ 5هزار میلیارد تومان به بودجه سال جاری وزارت آموزش و پرورش اضافه کرده امیدواریم امسال کسری بودجه در آموزش و پرورش نداشته باشیم و کلیه مطالبات و معوقات فرهنگیان پرداخت خواهد شد.

خدادادی در خصوص معوقات پرداخت نشده فرهنگیان بیان کرد: از این معوقات 50 درصد پرداخت شده و با توجه به افزایش بودجه ای که توسط مقام ریاست جمهوری درنظر گرفته شده  قطعا 50درصد باقی مانده مطالبات معلمان در سال جاری پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بازنشستگان سال 93 در اولویت پرداخت هستند، تیر و مرداد ماه سال جاری باقی مانده طلب پاداش بازنشستگان سال گذشته پرداخت خواهد شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لفته خیام طرفی
|
-
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
0
0
برادر عزیز استاد خدادادی معاونت محترم پشتیبانی اداره کل خوزستان ما فرهنگیان هویزه حق الزحمه دوره تابستانی 90-89 متوسطه دوم را هنوز دریافت نکردیم خواهشمنداست پی گیری فرمایید تا پرداخت شود
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار