کد خبر: ۴۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی پیامی فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به جامعه فرهنگ، هنر و مردم فرهنگ‌دوست استان خوزستان تبریک و شادباش گفت.
به گزارش آرانیوز، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی پیامی فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به جامعه فرهنگ، هنر و مردم فرهنگ‌دوست استان خوزستان تبریک و شادباش گفت.

در متن پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آمده است:

فرارسیدن عید نوروز و بهار زیبای طبیعت و تقارن آن با فرخنده میلاد با سعادت امیر مؤمنان، حضرت علی علیه السلام را صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال ایامی خوش، سرشار از برکت و معنویت، توأم با موفقیت و سربلندی روزافزون برای ایران اسلامی و استان خوزستان در مسیر پیشرفت و تعالی مسئلت دارم.

سال ۹۷ سالی پرفراز و نشیب و توأم با موفقیت‌های ارزنده برای ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بود، سالی که به فضل و یاری خداوند متعال، همراهی، ایستادگی و هوشیاری ملت و تدبیر مسئولان، مانع از تعبیر خواب آشفته دشمنان در برهم زدن ثبات و آرامش و امنیت کشور و مأیوس ساختن مردم از آینده نظام و انقلاب اسلامی شد و زیباترین جلوه‌های این توفیق بزرگ ملی در جشن‌های باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و حماسه شورانگیز یوم الله ۲۲ بمهن متبلور گشت و به دنیا نشان داد که این ملت با گذشت چهار دهه و علیرغم مشکلات و کاستی‌ها، همچنان یکدل و متحد و با تمام وجود و مستحکم‌تر از همیشه پای انقلاب ایستاده است.

در سال ٩٧ در حوزه فرهنگ و هنر تلاش کردیم از حاشیه دور و به متن بپردازیم و این جز با همراهی و همفکری هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر میسر نمی‌شد.

بنده به سهم کوچک خود از تمامی عزیزانی که به هر نحو ما را در فعالیت‌های فرهنگی و هنری همراهی نمودند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امیدوارم در سال ٩٨ بتوانیم نقشه راه خود را بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در (گام دوم انقلاب) و پیام نوروزی معظم له در خصوص رونق تولید قرار دهیم. 

این عید باستانی را به همه شما تبرک عرض نموده و برای همه شما هم استانی‌های عزیزم سربلندی و عزت را آرزومندم.

محمد جوروند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار