کد خبر: ۴۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه تهران)، شنیده‌ها حکایت از انتخاب ۶ تَن از استانداران در جلسه امروز یکشنبه ۱۸ آذر هیأت دولت دارد.

همچنین پیش از این شنیده شده بود که پیشنهاد استانداری تهران به علی ربیعی داده شده است اما وی آن را نپذیرفت و احتمالاً محسنی بندپی سکان‌دار استانداری تهران شود و نیز سیدسلمان سامانی، جوان‌ترین گزینه پیشنهادی میان استانداران برای تصدی امور استانداری هرمزگان است که از اقوام نزدیک وزیر کشور و دارای مدرک دندانپزشکی است.‌ 

گفتنی است؛ با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در روزهای اخیر، ۱۴ استاندار شامل این قانون شده‌اند که دولت تا به امروز استانداران مازندران، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان‌وبلوچستان، ‌زنجان و همدان را منصوب کرده است.
اما این درحالی است که خوزستان نیز در انتظار تغییرات کلیدی و اساسی است و از جمله آن شخص استاندار این استان است. ظاهرا غلامرضا شریعتی نیز یکی از گزینه هایی است که قرار است در صف تغییرات وزارت کشور قرار بگیرد.

استان خوزستان از جمله استان های کشور از که طی ماه های اخیر با مشکلات بسیار زیادی در حوزه کارگری رو به رو شده است و با وجود اقدامات صورت گرفته همچنان تجمعات کارگری و صنفی در این استان ادامه دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار