کد خبر: ۴۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
اهواز ـ رئیس پلیس راه خوزستان گفت: : قیمت پارک خودرو از طریق ستاد اربعین کشوری برای مرزها به صورت یکسان اعلام می شود.

به گزارش آرانیوز، سرهنگ رضا دولتشاهی  اظهار کرد: قیمت پارک خودرو از طریق ستاد اربعین کشوری برای مرزها به صورت یکسان اعلام می شود و فعلا نمی توان این تعرفه رسمی را اعلام کرد.

وی افزود: سال گذشته روزی پنج هزار تومان و یک کار اشتباه انجام شده این بود که هزینه پارک ۱۰ روز را از قبل دریافت می کردند که امسال اجازه این کار را نمی دهیم.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه متولی ساماندهی پارکینگ مشخص شده است، تصریح کرد: پارکینگ چذابه مساحتی بالغ بر ۱۳۰ هکتار دارد که کار تسطیح و خاکریزی ۱۰۰ هکتار آن انجام و مابقی نیز طی روزهای آینده به اتمام می رسد.

دولتشاهی بیان کرد: امسال کارهای خوبی برای مرز چذابه انجام شده که از آن جمله می توان به آسفالت بین دو پارکینگ و همچنین اینکه مقرر شده تا جاده بین مواکب آسفالت شود، اشاره کرد.

وی عنوان کرد: هرچند وضعیت هنوز مطلوب و دلخواه نیست اما با طرح جامعی که برای چذابه در حال اجرا است قطعا در سال های آتی یکی از بهترین مرزهای کشور خواهد بود.

رئیس پلیس راه خوزستان در پایان یادآور شد: در صورت تزریق اعتبارت و تأمین منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه ها دیگر سال آینده حتی کوچکترین مشکلی در زمینه زیرساخت های مرز چذابه نخواهیم داشت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار