کد خبر: ۴۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ویزا و گذرنامه در مرزهای سه گانه صادر نمی شود.

به گزارش آرانیوز، سردار حسین اشتری امروز در حاشیه بازدید از مرز مهران  اظهار داشت: امسال تمهیدات بسیار خوبی در مرزهای کشور برای تردد زوار اربعین اندیشیده شده است.

وی گفت: با همکاری مسئولان ارشد استانی و کشور زیرساخت ها و امکانات خوبی در مرز مهران مستقر شده است و نیروی انتظامی نیز بیشترین نیرو را در این مرز مستقر می کند.

سردار اشتری تصریح کرد: هماهنگی بسیار خوبی بین مسئولان استان و نیروی انتظامی برای مراسم اربعین شکل گرفته و پیش بینی ما این است اربعین امسال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

سردار اشتری به کنترل زائران از استان های همجوار اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات ویژه ای با همت پلیس پیشگیری ناجا فراهم شده تا همه زائران دارای مدارک به سهولت عبور کنند و سایر افراد فاقد مجوز از همان ابتدای مسیر و یا استان های همجوار برگردند.

وی با اشاره به اینکه تحت هیچ شرایطی اجازه تردد به زائران بدون ویزا و گذرنامه داده نمی شود، گفت: گذرنامه و ویزا در مرزهای سه گانه کشور به هیچ وجه صادر نمی شود و زائران باید در مبدا نسبت به اخذ روادید قانونی از مراکز مجاز اقدام کنند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: مردم با نیروی انتظامی برای تسهیل در تردد همکاری کنند.

سردار اشتری به تردد بیش از ۵۰ درصد زائران از مرز مهران اشاره و اظهار داشت: این حجم تردد می طلبد همکاری بیشتری میان زائران با مأموران راهور صورت بگیرد تا خدایی نکرده برای زائران حادثه ترافیکی اتفاق نیفتد.

فرمانده ناجا بر لزوم مدیریت پارکینگ ها به صورت  مناسبت تر از گذشته تأکید کرد و گفت: مردم باید خودروهای خود را در مکان های امن که دارای مجوز است پارک کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار