کد خبر: ۴۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
نماز میت بر پیکرهای شهدای حادثه تروریستی اهواز به امامت آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اقامه شد.
به گزارش آرانیوز، پس از سخنرانی وزیر اطلاعات و جانشین فرماندهی سپاه و اقامه نماز میت، انبوه عزاداران اهوازی پیکرهای شهدا را بر دست گرفته و از حسینیه ثار الله به سمت چهار راه زند اهواز رهسپار شدند. 

طبق برنامه اعلام شده 12 شهید برای تدفین به گلزار بهشت آباد اهواز منتقل می شود.

پیکرهای 12 شهید دیگر این حادثه نیز برای تشییع و تدفین به شهرهای خرم آباد، دزفول، باغملک، مسجدسلیمان، بهبهان، مسجد سلیمان منتقل می شوند.

حادثه تروریستی روز شنبه 31 شهریور درحاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز ، توسط عوامل گروه تکفیری تروریستی الاحواز رخ داد 24 شهید و 60 زخمی بر جا گذاشت. 

 در مراسم تشییع شهدای این حادثه تروریستی ، وزیران اطلاعات، بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ، 2 نماینده مقام معظم رهبری، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس بنیاد شهید، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان لشگری و کشوری حضور دارند. 

استاندار خوزستان به منظور بزرگداشت شهدای تروریستی و حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای تروریستی اهواز، ادارات، مدارس و مراکز دانشگاهی استان خوزستان را تعطیل کرد. 
در پی این حادثه و به شهادت رسیدن 24 نفر از شهروندان خوزستانی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار طی بیانیه ای مشترک روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام کردند. 

هیات دولت نیز امروز دوشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

از 68 نفر مصدوم حمله تروریستی به رژه نیروی های مسلح در اهواز تاکنون حدود 40 نفر از بیمارستان مرخص شدند. 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار