کد خبر: ۴۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
به گزارش آرانیوز، سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: آنهایی که دست به این حادثه هولناک زدند بدانند که فرزندان ایران اسلامی در برابر این جنایات سکوت نخواهند کرد. جنایت کشتن کودک‌های شش ساله، جنایت تیراندازی به زن و بچه مردم چیزی نیست که فرزندان ایران اسلامی در دستگاه‌هخای امنیتی نظامی و اطلاعاتی از آن صرف نظر کنند.

وی تاکید کرد: تروریست‌هایی که اقدام کردند به هلاکت رسیدند؛ عقبه آن‌ها تا آخرین نفر به وسیله سربازان گمنام امام زمان (عج) و سیار نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی و عزیزان بسیج سپاه و ارتش و مدیریت سیاسی کشور تا آخرین نفر شناسایی خواهند شد. بخش عمده‌ای از آنها دستگیر شدند و تا آخرین نفر شناسایی خواهند شد.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: تا آخرین نفر تروریست ها را نیورهای امنیتی و نظامی به کیفر خواهند رساند. و به دنیا این پیام را خواهند داد که ایران اسلامی جای دست زدن به این اقدامات نیست .

وی اظهار داشت. به نمایندگی از دولت ۵ نفر از اعضای دولت در میان شما حضور دارند.  

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: جدایی خوزستان از ایران یک خواب غیر قابل تحقق است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه جدایی خوزستان از ایران یک خواب غیر قابل تحقق است، گفت: حادثه تروریستی در اهواز از خارج مرزهای کشور طراحی شده که اهداف تروریست ها و کشورهای حامی آن به خوبی مشخص است.

 محسن رضایی دوشنبه در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی در اهواز با بیان اینکه مسئولان اطلاعاتی درخصوص نحوه آموزش این تروریست ها و کشورهای حامی آنها در آینده شفاف سازی می کند افزود: دشمنان باید بدانند همانطور که هیچ فرزندی را نمی توان از مادر جدا کرد، استان خوزستان نیز تا ابد فرزند ایران اسلامی باقی می ماند.

وی تاکید کرد: آمریکا و اسراییل چند ماه پیش از این حادثه تروریستی تبلیغات خود را با سو استفاده از مشکلات اقتصادی مردم آغاز کرده بودند تا مردم را علیه نظام و امنیت کشور خود بشورانند اما شکست خوردند.

رضایی با اشاره به سخن رییس جمهوری آمریکا مبنی بر پیش بینی یک تابستان داغ پیش روی ایران گفت: اگر چه مردم از برخی شرایط اقتصادی کشور ناراضی هستند اما نشان دادند که همیشه پای نظام و انقلاب خود هستند از همین رو دشمنان این حادثه تروریستی را با هدف نا امیدی ملت ایران طراحی کردند.

وی یادآور شد: اقشار و قومیت های مختلف استان خوزستان همیشه در حوادث گوناگون تاریخ وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی را ثابت کرده اند.

رضایی با تاکید بر اینکه خوزستان بدون ایران و ایران بدون خوزستان معنا ندارد اظهار داشت: خوزستان بدون نظام جمهوری اسلامی ایران هویت خود را از دست می دهد.

وی ادامه داد: مردم خوزستان در راه انقلاب و دفاع مقدس خون های بسیاری داده اند و همیشه در صحنه حضور داشته اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه خدشه به اقتدار و امنیت ایران یک رویایی بیش نیست گفت: اقتدار و امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده و برای بیش از 10 کشور آموزش های نظامی طراحی می شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در اهواز: عاملان حادثه تروریستی اهواز ادامه همان جریان ابوسفیان و یزید هستند

نماینده رهبر معظم انقلاب در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز گفت: کسانی که به این جنایت دست زدند امروز ادامه همان جریان ابوسفیان و یزید هستند، ادامه جریان پلیدی هستند که در روز عاشورا گفتند ما انتقام جنگ بدر را از پیامبر گرفتیم.

 حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد مروی دقایقی پیش در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز در سخنانی اظهار داشت: توفیق عیادت از مجروحان را در روز گذشته با آیت‌الله ‌موسوی‌جزایری داشتیم و سلام رهبر معظم انقلاب را به آن‌ها رساندیم.

وی همزمانی این حادثه تروریستی با حادثه عاشورا و اولین روز هفته دفاع‌مقدس بود که این امر قابل تحلیل است، افزود: این نشان می‌دهد فرزندان یزیدیان می‌خواستند انتقام حب و عشق اهل‌بیت(ع) را از رهروان اباعبدالله(ع) بگیرند‌؛ کسانی که به این جنایت دست زدند امروز ادامه همان جریان ابوسفیان و یزید هستند، ادامه جریان پلیدی هستند که در روز عاشورا گفتند ما انتقام جنگ بدر را از پیامبر گرفتیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز خاطرنشان کرد: می‌خواستند با این کار بگویند امروز نیز اینجا مانند سوریه است، همانطور که خون پاک شهدای عاشورا به ادامه اسلام و حقانیت آن منجر شد، خون‌های این شهدا نیز سبب ادامه اسلام ناب‌محمدی خواهد شد.

حجت‌الاسلام مروی ادامه داد: در عاشورا با هلهله نخواستند پیام حقانیت امام حسین(ع) را بشنوند و قصد خاموش‌کردن آن را داشتند اما اکنون که نور خورشید انقلاب چون خورشیدی تابان بر تاریخ است و با خون پاک عجین شده، با این کارها خاموش‌شدنی نیست.


انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار