کد خبر: ۳۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
رییس اسبق کانون صرافان:
رییس اسبق کانون صرافان گفت: اگر پایگاه اقتصادی ما نا متعادل و علامت‌های آن غیر واقعی باشد، آن‌گاه اندک نسیمی ممکن است در آن تاثیرهای باورنکردنی داشته باشد.
به گزارش آرانیوز، اصغر سمیعی با اشاره سیاست تک‌نرخی کردن ارز از سوی دولت، اظهار داشت: از تک نرخی کردن ارز توسط آقای جهانگیری فورا به یاد تک نرخی کردن ارز توسط محمود بهمنی افتادم.

وی افزود: ایشان هم ارز را در ششم بهمن ماه سال ۱۳۹۰ تک‌نرخی اعلام کرد، به مبلغ ۱۲۲۶ تومان ولی همزمان در داخل و خارج از کشور دلار با قیمت‌های آزاد و بسیار بالاتر مورد معامله قرار می گرفت.

رییس اسبق کانون صرافان تصریح کرد: این یعنی همان اشتباه‌های گذشته که توسط آقای بهمنی و پیشتر توسط برخی دیگر انجام شده بود و توسط این دولت هم انجام شد.

سمیعی متذکر شد: با تاسف اعلام این سیاست اشتباه برعهده جناب جهانگیری گذاشته شد؛ در حالی که امید خیلی‌ها برای انتخابات دوره بعدی کاندیدا شدن ایشان بود و من این اعلام توسط ایشان را ضربه‌ای بر محبوبیت ایشان ارزیابی می‌کنم.

وی عنوان کرد: بارها گفته ام اگر اقتصاد ما در جایگاه محکم و درستی قرار گرفته باشد، طوفان‌های سیاسی هم نمی تواند اثر جدی و تعیین کننده بر آن داشته باشد، ولی اگر پایگاه اقتصادی ما نا متعادل و علامت‌های آن غیر واقعی باشد، آن‌گاه اندک نسیمی ممکن است در آن تاثیر‌های باورنکردنی داشته باشد.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار