کد خبر: ۳۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
ناصری نژاد نماینده مردم شادگان:
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان بجای اینکه فکر اساسی به حال استان خوزستان و نجات مردم از گرد و خاک کنند دائما به مسائل حاشیه ای می پردازند.
به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه مجلس) مجید ناصری نژاد ظهر امروز در صحن علنی مجلس با توجه به معضل گرد و خاک در استان خوزستان طی تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، وزیر جهادکشاورزی و وزیر نیرو و با اشاره به اینکه از بارش‌های اخیر بخصوص در شمال خوزستان خوشحال بوده و خدا را شاکریم، اظهار کرد: نگرانیم که با این بارش‌ها مسئولان خطر ریزگردها را فراموش کنند.

وی در ادامه افزود: من به رییس‌جمهور، وزیر جهاد و نیرو تذکر می‌دهم که علت اصلی ریزگردها، انتقال آب از سرشاخه‌های کارون و دز است و باید به این عامل بپردازیم در حالیکه مسئولان به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: باید جلوی بحث انتقال آب را بگیریم در حالیکه همین حالا در دولت و غیردولت دنبال پروژه انتقال آب هستند در حالیکه ما این زنگ خطر را سال‌هاست که اعلام کردیم ولی دولت همیشه به مسائل حاشیه‌ای پرداخته است.

ناصری‌نژاد در پایان، گفت: باید جلوی پروژه‌های انتقال آب گرفته شود زیرا تا زمانی که این پروژه‌ها فعال باشد مشکلات خوزستان حل نمی‌شود.

وی با تسلیت سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج، ‌تصریح کرد:‌ این حوادث ناراحت‌کننده است و باید به فکر حل این سوانح باشیم.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار