کد خبر: ۳۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
وزیر اطلاعات با شرکت در شورای اداری استان بوشهر، مدیرکل جدید اطلاعات استان بوشهر را معرفی و منصوب کرد.
به گزارش اختصاصی آرانیوز (حوزه بوشهر)، حجت الاسلام سید محمود علوی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر دیار قهرمانان تاریخ‌ساز، استکبارستیز و سپر تهدیدزدایی ایران اسلامی است.

وی با اشاره به نقش ملیت در سرنوشت کشور، اداره جامعه اسلامی را مستلزم اجرای احکام فردی و اجتماعی و حکومتی دانست و گفت: اگر در جامعه‌ای فرهنگ، اخلاق و سنن الهی حکمفرما شود به عزت خواهد رسید.

وزیر اطلاعات واکاوی کارکردها را در تقویت نقاط مثبت و رفع موانع موثر عنوان کرد و افزود: مجموعه کارگزاران نظام حکومتی با کارکرد خود می‌توانند موجب تحکیم جامعه و نظام شوند و اگر عمل صالح انجام شود نفع آن را می‌بینیم.

z605_shoraee-edari-ba-hozureh-vazir-etelaat-1396-11-28-5.jpg

علوی ثمره این کارکرد شایسته را زندگی طیبه و رسیدن به عزت دانست و با بیان این که دشمنان نظام ذره‌ای از خصومت و بروز مشکلات علیه ایران اسلامی نمی‌کاهند، گفت: برای مقابله با دشمنان، عوامل عزت‌آفرینی گذشته را تقویت و تکرار می‌کنیم، ضمن این که در درون خانواده و نظام از اقدامات وحدت‌شکن باید جلوگیری به عمل آید.

وی با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) در خصوص پرهیز از تفرقه، عنوان کرد: التزام به هم‌گرایی و الفت و مهربانی به یکدیگر و خودداری از دامن‌زدن به مسائل اختلاف‌افکن از عوامل عزت امت‌هاست که در استان‌ها، شوراهای اداری باید کارکرد خود را متناسب با میزان رفع مشکلات مردم بسنجند.

علوی افزود: ایجاد اختلاف و از دست‌دادن فرصت‌ها، هدف دشمنان نظام است و نباید با عملکرد ناپسند آنها را در رسیدن به آمال و آرزوهایشان خوش‌بین کنیم.

وزیر اطلاعات با اشاره به وحدت موجود در استان بوشهر که با عقلانیت به رفع مشکلات پرداختند و در هفته‌های گذشته کوچکترین مسائله اجتماعی نداشتند، افزود: هرجا مسئولان با یکدیگر وحدت داشتند و دست در دست یکدیگر قرار دادند مشکلی به وجود نیامده است.

علوی گفت : در حالی که دشمنان در پی سیاه‌نمایی هستند نباید این فرصت را برای موج‌سواری آنان مهیا کنیم که برای این منظور، رسانه‌ها از پمپاژ روحیه ناامیدی در جامعه پرهیز کنند و با تغییر رویکردها به انعکاس مدبرانه مسائل و مشکلات در جهت آرامش جامعه تغییر مشی دهند.

وی بیان کرد: دشمنان درصدد دوقطبی کردن جامعه، شایعه‌پراکنی و حرمت‌شکنی بین مسئولان هستند که ضروری است افراد درون نظام در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.

وزیر اطلاعات به افزایش روحیه امید و بالندگی ملت که ثمره آن حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور است، اشاره کرد و افزود: خدمت به همگان وظیفه حکومت اسلامی است و در این بین میان مسلمان و غیرمسلمان تفاوتی وجود ندارد و باید معیشت، حرمت، عدالت و امنیت افراد درون نظام تامین شود.

علوی با قدردانی از زحمات مسئولان استان بوشهر به ویژه مدیرکل سابق اطلاعات استان بوشهر، مدیر جدید اداره کل اطلاعات استان بوشهر را معرفی و منصوب کرد و خواستار ارتقاء سطح امنیت مردم با همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها شد.

حجت‌الاسلام سید محمود علوی صبح امروز برای سفر یک روزه وارد استان بوشهر شده است و با شرکت در شورای اداری، مدیرکل جدید اطلاعات استان بوشهر را معرفی و منصوب کرد.

tkj2_shoraee-edari-ba-hozureh-vazir-etelaat-1396-11-28-1.jpg

fpa7_shoraee-edari-ba-hozureh-vazir-etelaat-1396-11-28-2.jpg

06y_shoraee-edari-ba-hozureh-vazir-etelaat-1396-11-28-3.jpg

qm9j_shoraee-edari-ba-hozureh-vazir-etelaat-1396-11-28-4.jpg

z605_shoraee-edari-ba-hozureh-vazir-etelaat-1396-11-28-5.jpg

lt3_shoraee-edari-ba-hozureh-vazir-etelaat-1396-11-28-7.jpg

jg1_shoraee-edari-ba-hozureh-vazir-etelaat-1396-11-28-8.jpg

pctb_shoraee-edari-ba-hozureh-vazir-etelaat-1396-11-28-9.jpg

o0m6_shoraee-edari-ba-hozureh-vazir-etelaat-1396-11-28-10.jpg

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار