کد خبر: ۳۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین در هفته گذشته تحت فشارها و لابی های برخی چهره های ارشد و سیاسی استان، در اقدامی عجیب رئيس جدید اداره صادرات محصولات اين شركت را منصوب کرد.
به گزارش اختصاصی آرانیوز، شخصی از افراد نردیک به استاندار خوزستان است که اغلب در راهروهای استانداری خوزستان دیده می شود و در بیشتر موارد در حال لابی و فعالیت های سیاسی گروهی است.

وی کمتر از یک سال است که تحت پوشش پیمانکار تامین نیروی انسانی بدون گذراندن آزمون و مصاحبه به استخدام فولاد اکسین درآمده و هفته گذشته به عنوان رئیس اداره صادرات محصولات این شرکت منصوب شد. انتصابی که تعجب همگان در فولاد اکسین را در پی داشته است و علاوه بر این با توجه به اینکه فعالیت در این پست نیاز به تجربه و شناخت کافی از بازار خارجی دارد، نگرانی های زیادی را هم در پی داشته است که در این باره باید مدیران ارشد استان پاسخگو باشند.

در حالی انتصاب رئیس جدید اداره صادرات محصولات فولاد اکسین انجام شده است که بر اساس آیین نامه اداری این شرکت ، ارتقاء کارکنان زیر پوشش پیمانکار تامین نیرو را بالاتر از حد کارشناس مجاز ندانسته و این اقدام نوعی تخلف محسوب می گردد و علاوه بر این برای کسب شرایط اجراز این جایگاه نیاز است تا افراد 8 سال سابقه کار مرتبط داشته باشد و فرد جدیدی که به ریاست این اداره منصوب شده است، فاقد چنین شرایطی است.

دخالت های استاندار خوزستان در فولاد اکسین/ انتصاب غیر قانونی فردی در فولاد اکسین/ لابی سیاسی در راهروهای استانداری ادامه دارد/ فولاد اوکسین قربانی دست های پشت پرده

همچنين پيش از اين آقاى محمد خزامى كه دانشجوى دكتراى بازرگانى و فرزند جانباز و فردى متخصص و متعد بوده در سمت رئيس اداره صادرات بود كه بصورت برخورد سياسى ، ايشان را بركنار كرده بودند.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار