کد خبر: ۳۲۱۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵
برخی وزرا در کابینه دولت وجود دارند که در برابر مخالفت ها و قوانین رایج کشور که کاملا شفاف بکارگیری نیروهای بازنشسته را ممنوع اعلام کرده، مقاومت می کنند و همچنان علاقه دارند تا در خوزستان مدیران بازنشسته سر جایشان بمانند.
به گزارش اختصاصی آرانیوز، وزیران کشور و نیرو از جمله وزرایی محسوب می شوند که علاقه بسیار زیادی دارند تا مدیران بازنشسته پایشان در استان خوزستان سفت شود و این علاقه ظاهرا قرار است به قیمت مخالفت با قوانین کشور و سازمان بازرسی تمام شود.

به همین دلیل باید مراقب بود که این دو وزیر کابینه دوازدهم در دولت حسن روحانی بیش از این مدیران بازنشسته و ناکارآمد به استان خوزستان صادر نکنند و به همین خاطر سازمان های بازرسی و دیوان محاسبات باید دایره بررسی های خود در این استان را گسترش دهد و به اخطارهای لازم به وزرای خاطی داده شود.

انبوهی از مدیران بازنشسته در استانداری خوزستان وجود دارند که باید جای آنها را به مدیران تازه تر و جدیدتری داد و نمی توان به این سادگی از کنار آن گذر کرد و مجموعه شرکت ها و سازمان های تحت پوشش وزارت نیرو در استان خوزستان هم به عنوان پر تراکم ترین دستگاه هایی محسوب می شوند که از مدیران بازنشسته استفاده می کند.

بر اساس گفته منابع آگاه ، تا کنون دستگاه های نظارتی و حتی برخی نمایندگان مجلس بخاطر این حجم از تراکم بازنشسته ها در دستگاه ها و سازمان های تحت پوشش وزارت کشور و نیرو تذکراتی داده اند، اما تا کنون اقدام لازم و برجسته ای صورت نگرفته که بتوان آن را به عنوان یک گام اساسی در راستای تراکم زدایی مدیران بازنشسته تلقی کرد.

بر اساس شنیده ها، معاون عمرانی استانداری خوزستانی یکی از جایگاه هایی است که به زودی با گزینه ای جدید و تازه نفس اداره خواهد شد و فرامند هاشمی زاده به عنوان یک مدیر خوزستانی بازنشسته از استانداری خوزستان خداحافظی می کند.

همچنین در سازمان آب و برق استان خوزستان نیز، محمدرضا شمسایی این پست را تحویل نیرویی کارآمد و با تجربه خواهد داد و از این رو می توان امیدوار بود که بخش مهمی از مشکلات و بحران های آبی خوزستان در دوره بعدی مدیریت در سازمان آب و برق خوزستان قابل برطرف شدن خواهد بود.

اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از جمله اداراتی است که در آینده ای نزدیک مدیرکل آن یعنی دکتر خسرو نشان به دلیل بازنشستگی باید ساختمان این اداره را ترک کند.

اداره کل منابع طبیعی استان خوزستان نیز به عنوان یکی از ادارت مهم در رفع مشکل ریزگردها هم قرار است به دلیل بازنشستگی مطیعی مدیرکل آن شاهد تحولات اساسی و مدیریتی تازه ای شود.

ادارات و شرکت های دیگری در استان خوزستان وجود دارند که مدیران آنها بازنشسته هستند اما بر اساس بررسی های صورت گرفته ادارات و شرکت های عنوان شده در این گزارش مهم ترین دستگاه هایی هستند که سرنوشت استان خوزستان به آنها گره خورده است و قرار است تغییرات برنامه ریزی شده، تا قبل از پایان سال جاری عملی شود.

انتهای پیام/9601



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
0
0
تعداد 25 نفر از معاونین جهاد کشاورزی استان خوزستان ومدیران ستادی آن سالها بازنشسته هستند ولی هنوز پست مدیریتی دارند و شاغل می باشند /
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار