کد خبر: ۳۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
با حکم رییس جمهور؛
اکبر ترکان با حکم رئیس جمهور به عنوان «مشاور رییس جمهور در امور هماهنگی نوسازی بافت‌های فرسوده و ناپایدار شهری» منصوب شد.
به گزارش آرانیوز، اکبر ترکان با حکم رئیس جمهور به عنوان «مشاور رییس جمهور در امور هماهنگی نوسازی بافت‌های فرسوده و ناپایدار شهری» منصوب شد.  

متن حکم حجت‌الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس اکبر ترکان

نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده اجرایی جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور رییس جمهور در امور هماهنگی نوسازی بافت‌های فرسوده و ناپایدار شهری» منصوب می‌شوید.

ضرورت استحکام بخشی و مقاوم‌سازی بناهای شهری و نوسازی بافت‌های فرسوده به عنوان یک پروژه ملی و مهم دولت دوازدهم نیازمند مدیریت و هماهنگی همه دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط است انتظار دارد جناب‌عالی در اجرای مصوبات ستاد هماهنگی اقتصادی و با هماهنگ نمودن دستگاه‌های ذیربط، خصوصاً وزارت راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و با استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی کشور و بخش خصوصی با حذف موانع موجود، روند نوسازی بافت‌های فرسوده کشور را ساماندهی و تسهیل نمایید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوّله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

 حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار