کد خبر: ۲۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان از فعالیت ۱۳ موکب اربعین این استان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.
به گزارش آرانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود موسوی درباره آخرین برنامه‌ریزیهای موکبهای استان خوزستان برای زلزله‌زدگان غرب کشور اظهار کرد: با فراخوان کمیته مشارکتهای مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی از موکب‌ها برای یاری رساندن به هموطنان زلزله‌زده، خادمان این مواکب بلافاصله از شلمچه، چذابه و مسیر پیاده‌روی اربعین به مناطق بحرانی شتافتند.

وی افزود: تاکنون 13 موکب از شهرهای اهواز، آبادان، شوشتر، دزفول، گتوند، امیدیه، دشت آزادگان و هویزه استان خوزستان در کرمانشاه مستقر شده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان با تشکر از حمایت‌های مردمی و هیئت‌های مذهبی از پشتیبانی موکب‌ها گفت: با همت مردم و موکب‌های استان خوزستان تاکنون 7 تریلر آب بسته‌بندی، 18 هزار و 500 قرص نان، 25 تُن آرد، 300 هزار قوطی کنسرو، 3 هزارتخته پتو، 20 تُن برنج و حبوبات، 3 تُن اقلام بهداشتی ارسال شده است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه 100 خادم برای فعالیت در موکب‌ها به کرمانشاه اعزام شده‌اند، تصریح کرد: موکب‌های خوزستانی مستقر در مناطق زلزله‌زده روزانه برای 10 هزار نفر غذای گرم طبخ و توزیع می‌کنند همچنین برای 2 هزار نفر موکب اسکان برپا شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده موکب‌ها به مدت 10روز خدمات‌رسانی انجام دهند، افزود: بتازگی موکبی هم از شهرستان کارون با محموله‌ای به ارزش 12 میلیون تومان شامل کنسرو، آب آشامیدنی، پتو، خرما، برنج و البسه گرم عازم منطقه شده است.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار