کد خبر: ۲۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
سهام یک شرکت، زمین‌های مربوط به سه جایگاه‌های سوخت، املاک یک شرکت و نیز ۴۱ جایگاه سوخت، امروز و در آخرین روز آبان ماه روی مزایده می‌رود.
به گزارش آرانیوز، در حالی که بر اساس فهرست منتشر شده بنگاه‌های دولتی قابل واگذاری، قرار است در سالجاری 337 بنگاه واگذاری شود و از سوی دیگر نگاهی هم به کارنامه سازمان خصوصی‌سازی در سالجاری در خصوص واگذاری‌ها چنگی به دل نمی‌زند، این سازمان عزم خود را جزم کرده تا جبران مافات کند. بر این اساس امروز و در آخرین روز آبان ماه، روز شلوغ و پرترافیکی در خصوص عرضه‌ها پیش روی این سازمان قرار دارد.

از این رو بلوک 13.02 درصدی شامل 911 میلیون و 455 هزار و 171 سهم شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران به قیمت تابلوی بورس در روز عرضه(معادل قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه) به اضافه 49 درصد به شرط آن که از مبلغ 2100 ریال کمتر نباشد امروز در بورس اوراق بهادار عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر مزایده 41 جایگاه سوخت دولتی متعلق به 14 استان کشور به همراه زمین‌های مربوط به سه جایگاه سوخت دولتی در حالی امروز برگزار می‌شود که خصوصی‌سازی واگذاری املاک شرکت سنگ‌آهن شرق ایران به مساحت 434.55 مترمربع و ساختمان اداری این شرکت به مساحت 715 متر مربع در مجموع به ارزش کل پایه 39 میلیارد و 110 میلیون ریال را نیز در برنامه‌های امروز خود دارد.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار