کد خبر: ۲۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: بازنشستگان و وظیفه بگیرانی می توانند از تورهای زیارتی و سیاحتی استفاده کنند که وضعیت پرونده بازنشستگی یا وظیفه آنها «قطعی» شده باشد.

به گزارش آرانیوز، درج اطلاعات مربوط به بازنشسته یا وظیفه بگیر شامل: «دفتر کل»، «کد ملی» و « شماره حساب حقوق واریزی مندرج در سیستم احکام صندوق» الزامی است.

کمک هزینه سفر پرداختی صندوق بازنشستگی کشوری متناسب با نوع سفر به ازای هر بازنشسته و همراه حداکثر مبلغ ۳,۳۰۰,۰۰۰ ریال است و هر بازنشسته و وظیفه بگیر متقاضی باقیمانده هزینه سفر را پرداخت می نماید.

هر بازنشسته و وظیفه بگیر می تواند حداکثر در ۳ مرحله و در ۳ سال متوالی یا متناوب از تورهای سیاحتی و زیارتی استفاده نماید و چنانچه مایل باشد که بیش از ۳ بار از تورها استفاده کند، می بایستی هزینه سفر را به طورکامل (طبق نرخ آزاد) پرداخت نماید.

حضور بازنشسته متقاضی در سفر الزامی است و وی مـی تـواند صرفا از یک نفر همراه شامل (همسر، فرزند، پدر، مادر،نوه، خواهر یا برادر، عروس یا داماد ) به منظور مراقبت از خویش استفاده نماید و از کمک هزینه سفر بابت او بهره مند شود.

حضور همراه یا همراهان مازاد بر یک نفر مشمول پرداخت هزینه به نرخ آزاد تور خواهد بود.

حداکثر دو نفر از وظیفه بگیرانی که اسامی آنها در آخرین حکم حقوق ایشان مندرج شده است، می توانند از خدمات تورهای سیاحتی و زیارتی صندوق بهره مند شوند.

رعایت کلیه قوانین و مقررات مندرج در این سامانه از جمله انصراف از اعزام و استرداد وجوه پرداختی و همچنین تعهد کسر هزینه ازحقوق بازنشستگی/ وظیفه(به هردلیل که متقاضی از رفتن به سفر خودداری نماید) الزامی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار