کد خبر: ۲۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱
نخستین تلاش شمسایی برای ابقا حذف مدیران زیست محیطی برای راضی کردن مافیای آب است.
به گزارش آرانیوز، بر اساس ابلاغ مدیر مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، " آرش محجوبی" به عنوان سرپرست معاونت طرح توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی این سازمان منصوب شد و بر این اساس مهندس حمیدرضا خدابخشی از این سمت کنار رفت.

خدابخشی مهندس آبیاری و رییس انجمن صنفی مهندسان صنعت آب است. وی از جمله کسانی است که بر اساس پژوهش‌های علمی، مخالفت‌های جدی و گسترده‌ای با انتقال آب داشت و در عرصه محیط زیست نیز فعالیت‌های بسیاری داشته و دارد.

از او می‌توان به عنوان یکی از مدیران سازمان آب و برق خوزستان نام برد که منتقد تفکر سازه‌ای است و در این خصوص از وی مقالات و یادداشت‌های زیادی منتشر شده است.

اکنون باید هم برای سازمان آب و برق خوزستان و هم برای وزارت نیرو تاسف خورد که در سیستم خود تحمل وجود یک مدیر با تفکر زیست محیطی و غیر سازه‌ای را ندارند و قطعا این با شعارهای و وعده‌های اردکانیان در تضاد است.

البته این برکناری که بسرعت پس از روی کارآمدن اردکانیان صورت گرفته است را در دو حالت تفسیر کرد، نخست این که اردکانیان در گام نخست به دنبال انتقام گیری از فعالان محیط زیست خوزستان است که قطعا اگر چنین باشد باید آینده‌ای پر از خطر را نه تنها برای خوزستان بلکه تمام کشور تصور کرد.

حالت دوم نیز این است که مدیران کم تدبیر سازمان آب و برق و دیگر مدیران استان برای ابراز خشنودی تیم اردکانیان و حفظ جایگاه خود اقدام به چنین کاری کردند که بدون شک اوج خودخواهی و منفعت طلبی است.

این امید وجود دارد که روزی برسد که این مدیران بی تدبیر در خوزستان جای نداشته باشد.
انتهای پیام/
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار