کد خبر: ۲۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: عملکرد جاسم جادری استانداری قبلی هرمزگان در تعامل با علما خوب و قابل قبول بود.
به گزارش آرانیوز، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در مراسم تکریم استانداران قدیم و جدید هرمزگان بیان داشت: عملکرد جاسم جادری استاندار قبلی هرمزگان در تعامل با علما مطلوب و قابل قبول بود. از عملکرد وی در استان راضی هستم.

وی عنوان کرد: در شرایطی هستیم که پاسخگوی تمام مشکلات و گلایه مردم فقط کار است و دشمن مسائل اقتصادی کشور را مورد هدف قرار داده اند. در زمان اوایل انقلاب دشمنان سیستم دفاعی و نظامی ایران را هدف قرار داده بود و امروز اقتصاد را هدف گرفته است.

آیت الله نعیم آبادی افزود: امسال بهترین سال حج برای ایرانیان بود. زیرا تعاملات سیاسی دولت مثمرثمر بود و شاهد آن بودیم که آل سعود بهترین خدمات را با حجاج ایرانی دادند.

وی خاطرنشان کرد: نیرو کشی نکنیم خلاف شرع است. نیروکشی در جهان بازتاب منفی دارد. نباید مقامات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور را تخریب کنیم. استانداران، علما، نیروی انتظامی، وزرا و دولت را نباید تخریب کرد. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: انسجام و همدلی باید در اولویت تمامی کارها قرار بگیرد. تخریب و تفرقه آثار منفی و مخرب برای کشور و ملت دارد. از تخریب همدیگر دست برداریم.

وی بیان داشت: در استان هرمزگان کارهای زیادی انجام شده است ولی همچنان برخی از مشکلات باقی مانده است و باید استاندار جدید آستین همت را بالا بزند و وارد گود کار و حل مشکلات شود. اینکه بگوییم در گذشته کاری نشده نوعی تخریب است. پس باید به آینده نگریست و حل مشکلات در اولویت کار مسئولان قرار بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه در طول تاریخ حکومتی که در رأس آن فقیهی عادل، شجاع، مدیر و مدبر باشد جز در زمان ما وجود نداشته است، تصریح کرد: اگر ما از این ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم استفاده نکنیم یا با رفتارمان کاری کنیم که خلاف اهداف باشد جواب ولی‌عصر خود را چه بدهیم؟!

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه ذهن من را نسبت به اصحابم خراب نکنید و از آن‌ها پیش من سخن نگویید، ابراز کرد: منافقی خدمت پیامبر (ص) می‌آمد، به ایشان گفتند امر بفرمایید وی را بکشند که فرمودند دنیا که نمی‌داند این شخص منافق است اگر او را بکشیم می‌گویند اصحابش را می‌کشد!

وی خطاب به همتی، استاندار جدید هرمزگان افزود: به استان خوبی آمده‌اید، ما در ایام غدیر در تعدادی از روستاهای اهل سنتمان مراسم غدیر را برگزار کردیم که نشان از آگاهی مردم دارد؛ مردم هرمزگان یکپارچه‌اند، شاید بین مسئولان اختلاف‌سلیقه باشد که طبیعی است اما بین مردم نیست.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار