کد خبر: ۲۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
پس از عدم تایید صلاحیت بیطرف از سوی مجلس برای وزارت نیرویی دولت دوازدهم، بررسی گزینه های احتمالی پیشنهادی جدید توسط رسانه ها و فعالان حوزه نیرو شروع شد.
به گزارش آرانیوز (اختصاصی)، آنچه نشان می دهد که هنوز هیچ کدام قطعی نشده و آنچه که در رسانه ها منتشر می شود بررسی شرایط افراد مختلف برای حضور در این سمت است. قبلا رئیس دفتر ریاست جمهوری گفته بود: پس از هفته دولت وزیر نیرو مشخص می شود و طی این چند هفته ستار محمودی بعنوان سرپرست وزارت نیرو در این وزارتخانه حضور دارد.
 
با توجه به اینکه هفته دولت تا هشتم شهریور ادامه دارد بنظر می رسد وضعیت گزینه نهایی جدید وزرات نیرو اواخر هفته آینده قطعی شود و فعلا نیز تیم بررسی و تعیین وزرای پیشنهادی دولت از افراد متعددی برای این موضوع دعوت کرده و نشست هایی را برگزار کرده اند.
 
با توجه به شرایط وزیر پیشنهادی قبلی در زمان بررسی صلاحیت وزرا در مجلس که منجر به افتادن بیطرف شد و حاشیه های فراوانی را هم در پی داشت پیش بینی می شود وزیر جدید با همکاری کمیسیون انرژی مشخص شود.
 
کمیسیون انرژی به افرادی که در زمان بیطرف سیاست های آبی وی را مدیریت می کردند و به ویژه به افرادی که خوزستانی، اصفهانی و یزدی بوده و در انتقال آب از سرشاخته های کارون مشارکت داشته اند به سختی اعتماد می کند و به نظر نمی رسد دولت دوباره چنین فردی را معرفی نماید.

انتهای پیام/
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار