کد خبر: ۲۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
وزیر اطلاعات
حجت‌الاسلام علوی گفت: یکی از اهدافی که وزارت اطلاعات دنبال می‌کند، تأمین امنیت روانی مردم است.
به گزارش آرانیوز،حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در شورای اداری استان گلستان، گفت: در این وزارتخانه نخبگان فکری و اندیشمندانی جمع شده و فعالیت دارند تا از تبدیل مشکلات کوچک به معضلات امنیتی جلوگیری کنند.

وی اظهار داشت: این نخبگان چالش‌ها را مدیریت کرده و تلاش می‌کنند که با هزینه کمتری از مسائل و مشکلات عبور کنیم.

وزیر اطلاعات ادامه داد: سرویس‌های اطلاعاتی در همه جای دنیا سعی می‌کنند با گره‌گشایی هوشمندانه از مشکلات هزینه حکومت‌ها را کم کنند و وزارت اطلاعات ایران هم دسترسی به این هدف را دنبال می‌کند.

وزیر اطلاعات افزود: یکی از اهدافی که وزارت اطلاعات دنبال می‌کند، تأمین امنیت روانی مردم است و باید تلاش کنیم احساس ناامنی روانی پدید نیاید.

حجت‌الاسلام علوی ادامه داد: امنیت زمانی تأثیرگذار است که در نتیجه آن اندیشه‌ها به کار بیفتند و خلاقیت و نوآوری و وحدت پیشروانه در خدمت توسعه کشور به کار گرفته شود.

حجت‌الاسلام علوی با تأکید بر اینکه وزارت اطلاعات با عوامل ناامنی و تروریست‌ها با اقتدار برخورد می‌کند، گفت: برخورد جدی با تروریست‌ها بستر احساس امنیت در نخبگان جامعه را فراهم می‌آورد.

وی در سفر به استان گلستان، پس از ادای احترام به شهدای گمنام، در تپه نور ناهارخوران گرگان با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار