کد خبر: ۲۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در بدو ورود به کرمانشاه، هدف از سفر یک روزه خود را افتتاح 2 سد در شهرستان های سنقر و کلیایی و دالاهو و کارخانه خودروسازی کرمانشاه در شهرستان صحنه اعلام کرد.

  به گزارش آرانیوز، جهانگیری در جمع خبرنگاران همچنین هدف دیگر از این سفر را عرض سلام خدمت مردم بزرگوار استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: بعد از حماسه بزرگ مردم ایران و کرمانشاه در انتخابات ریاست جمهوری باید برای این حضور هوشمندانه و به موقع تشکر کنیم.
جهانگیری گفت: در این سفر 2 سد مهم و یک کارخانه خودروسازی و نیز طرح های کوچک دیگری توسط وزرای ذیربط افتتاح خواهند شد.
معاون اول رییس جمهوری همچنین گفت: جلسه ای نیز با مسئولان کرمانشاه خواهیم داشت تا از نزدیک در جریان پیشرفت های این استان و موانع موجود در زمینه مسائل سیاسی و فرهنگی، اقتصادی و بخصوص اقتصاد مقاومتی قرار بگیریم.
جهانگیری 30 فروردین 95 هم سفری یک روزه به استان کرمانشاه داشت و در آن سفر نیز 2 سد مخزنی 'تنگه حمام' (شهدای گمنام) در قصرشیرین و 'دایک'' در گیلانغرب و طرح تولیدی نان صنعتی کرمانشاه را افتتاح کرد و همچنین از سد داریان در پاوه و راه آهن غرب در مسیر ملایر به کرمانشاه و کرمانشاه به قصرشیرین بازدید کرد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت و 24 هزار و 640 کیلومتر مربع مساحت، دارای 14 شهرستان، 31 شهر، 86 دهستان و 2 هزار و 793 روستای دارای سکنه، در غرب کشور واقع شده است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار