کد خبر: ۲۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
روحانی در دیدار کمیته تعامل شورای عالی اصلاح طلبان:
رئیس جمهور در دیدار اعضای کمیته تعامل شورای عالی اصلاح طلبان گفت: امیدوارم بتوانیم دولتی کاراتر به مردم و مجلس شورای اسلامی معرفی کنیم.

به گزارش آرانیوز، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان روز گذشته (۲۴ تیر) با همراهی کمیته تعامل و رایزنی این شورا با حسن روحانی رئیس جمهور دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حسن روحانی اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم دولتی کاراتر به مردم و مجلس شورای اسلامی معرفی کنیم و کماکان از همکاری متقابل با اصلاح طلبان در همه زمینه ها بهره‌مند شویم.

محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و رئیس فراکسیون امید همچنین در این دیدار با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری و پیروزی روحانی اظهار کرد: مردم فهیم ایران اسلامی با حضوری گسترده و حماسی در انتخابات شرکت کردند که این حضور نشان داد مردم نسبت به تعیین سرنوشت خود و جامعه احساس مسئولیت می کنند.

وی همچنین نقش اصلاح طلبان در حمایت از نامزدی دکتر روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را کم نظیر و بسیار موثر دانست.

عارف در ادامه بر ضرورت همکاری متقابل حامیان رئیس جمهور و فراکسیون امید با دولت در آینده و ادامه رایزنی در زمینه های مختلف تاکید کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار