کد خبر: ۲۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
فرماندار آبادان:
فرماندار آبادان از خیران این شهرستان خواست تا به کمک بیماران خاص و پیوندی این شهرستان بیایند.

به گزارش آرانیوز، عزیزاله شهبازی ظهر امروز در آئین راه اندازی هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای شهرستان آبادان در محل تالار مهر این شهر با از خودگذشتگی و ایثار خواندن فعالیت کسانی که در این حوزه کار می کنند، گفت: خوزستان محل گذر این نوع از بیماران خاص (شش نوع بیماری) است و در این باره نیز رتبه بالایی را در میان سایر استانها دارد.
وی از راه اندازی هیئت ورزش بیماران خاص و پیوندی آبادان به عنوان نقطه آغاز حرکت در راهی طولانی نام برد و افزود: امید می رود تا این اقدام درسی برای همگان باشد و فرمانداران نیز از امکانات محلی که در اختیارشان است در جهت کمک به این بیماران اقدام کنند ضمن آنکه دستگاههای اجرایی توانمند نیز نباید از این غافله عقب بمانند.
شهبازی با تاکید بر تلاش برای کاهش آلام بیماران خاص و پیوندی اظهار کرد: در دولت یازدهم تلاشهای زیادی در بحث نظام سلامت انجام شد که بایستی کوشید تا در دولت دوازدهم این ریل گذاریها کامل شود.
فرماندار آبادان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کوشش برای تیمار آلام همراهان بیمار تصریح کرد: امکانات درمانی، هزینه های جانبی و مداوای بیماران نبایستی همراهان فرد بیمار را آزار دهد.
شهبازی با قدردانی از تشکیل هیئت ورزش بیماران خاص و پیوندی در آبادان بر آمادگی فرمانداری برای همراهی از این هیئت خبر داد و گفت: این فرمانداری آمادگی لازم برای تشکیل جلسه با خیران شهرستان آبادان به جهت دریافت کمکهای آنان برای خدمات رسانی و کمک به بیماران خاص را دارد.
وی افزود: همچنین از امکانات شهرستان و منطقه آزاد اروند برای کمک به بیماران خاص و خانواده های در جهت تسریع در درمان آنها بهره می بریم.
شهبازی ابراز امیدواری کرد: همانطور که آبادان در بسیاری از امور سرآمد است در این زمینه نیز با کمک آبادانیها و همراهی دستگاههای اجرایی، فرمانداری و منطقه آزاد اروند به بهترینها دست پیدا کند.
وی اظهار کرد: همگی دست در دست یکدیگر در جهت کاهش انبوده مشکلات و آلام بیماران خاص گام برمی داریم، امیدواریم این بیماران هرچه سریعتر به بهبودی و آرامش برسند.
به گفته شهبازی، خوزستان در زمینه کم خونی یک برند است که بایستی در این رابطه آموزشهای لازم به خانواده ها ارائه شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار