کد خبر: ۲۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
در دو ماه نخست سال ۹۶ صورت گرفت
در دو ماه نخست سال جاری، در میان مدیران آب و برق کشور با صدور احکام جداگانه ای از سوی وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت توانیر و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ۶ انتصاب جدید صورت گرفت.
به گزارش آرانیوز،نخستین انتصاب سال جاری در بین مدیران آب و برق کشور با حجم «حمید چیت چیان» وزیر نیرو رقم خورد. چیت چیان در تاریخ نوزدهم فروردین ماه سال جاری با صدور حکمی «عبدالصاحب ارجمند» را به سمت مدیر کل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو منصوب کرد.

وزیر نیرو هشت روز بعد دو حکم جدید صادر کرد. چیت چیان با دوص راحکام جداگانه ای در تاریخ بیست و هفتم فروردین ماه سال جاری، «محمدعلی فرحناکیان» و «محمدعلی شفیع زاده» را به ترتیب به عنوان مدیرکل دفتر راهبردی و نظارت بر تولید برق وزارت نیرو و مدیر کل دفتر برنامه ریزی کلان برق و انرژی منصوب کرد.

بیست و یک روز بعد یعنی در تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه «هادی شیرخانی» مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام با صدور حکمی از سوی وزیر نیرو به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان ایلام منصوب شد.

بیست و چهارم اردیبهشت ماه، «حمیدرضا جانباز» مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با صدور حکمی «عبدالاحد ریگی» را به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

«آرش کردی» مدیرعامل شرکت توانیر نیز در تاریخ سی و یکم اردیبهشت ماه حکمی مبنی بر انتصاب «سید علی اکبر صباغ» به عنوان مدیرعامل برق منطقه ای سمنان صادر کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار