کد خبر: ۲۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
امانی با بیان اینکه مقرر شده 5 هزار نفر از کارمندان قراردادی شهرداری را با برگزاری آزمون تبدیل وضعیت و استخدام رسمی کنیم، افزود: تعداد زیادی از نیروهای اداری در بدنه شهرداری بودند که طرف قرارداد آنها شرکت های تأمین نیروی انسانی در حدود 10 شرکت قرار داشتند، درحالی که اعتبارات آنها در اعتبارات عمرانی شهرداری دیده می‌شد، به همین دلیل در راستای تامین وضعیت آنها اقدام کردیم.
به گزارش آرانیوز،ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران با اشاره به اظهارات مطرح شده در خصوص استخدام های شهرداری تهران، اظهار داشت: بر اساس بودجه سال 96 و مصوبه شورای شهر تهران و همچنین مجوزی که از سازمان امور اداره استخدامی کشور دریافت کرده‌ایم، در اواخر سال 95 و اوایل سال 96 دو کار در این خصوص انجام دادیم. 
 
وی با بیان اینکه مقرر شده 5 هزار نفر از کارمندان قراردادی شهرداری را با برگزاری آزمون تبدیل وضعیت و استخدام رسمی کنیم، افزود: تعداد زیادی از نیروهای اداری در بدنه شهرداری بودند که طرف قرارداد آنها شرکت های تأمین نیروی انسانی در حدود 10 شرکت قرار داشتند، درحالی که اعتبارات آنها در اعتبارات عمرانی شهرداری دیده می‌شد، به همین دلیل در راستای تامین وضعیت آنها اقدام کردیم. 
 
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران ادامه داد: در کمیسیون برنامه ریزی و بودجه شورای شهر تهران برای بودجه سال 96 پیشنهاد دادیم که شرکت ها نیروی انسانی خود را لغو قرارداد کنند و در یک شرکت تجمیع شوند و بعد هم اعتبارات آنها از بودجه عمرانی به جاری منتقل شود که شواری شهر هم با این موضوع موافقت کرد. 
 
امانی با بیان اینکه حدود 5 هزار نفر از نیروهای شهرداری که قبلا با شرکت های تأمین نیروهای انسانی قرارداد داشتند در یک شرکت نیروی انسانی که وابسته به سازمان بازنشستگی شهرداری است، تجمیع شدند، گفت: با این امر هزینه ها کاهش یافت و پرسنل امنیت شغلی پیدا کردند، آمارها شفاف شد و همچنین اعتباراتشان به جاری منتقل شد. 
 
وی با بیان اینکه به غیر از استخدام این 5 هزار نیرو استخدام دیگری در دستور کار نداشته و نداریم، تصریح کرد: البته در سال 95 شهرداری تهران به سازمان ها و شرکت های شهرداری ابلاغ کرد که همزمان با آزمون استخدامی که در مناطق و ستاد شهرداری برگزار می شود سازمان ها و شرکت ها نیز بر اساس آیین نامه استخدامی خود، افرادی را که دارای شرایط هستند از قراردادی به استخدامی تبدیل وضعیت کنند.
 
 
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری امور شورای اسلامی شهر تهران گفت: استخدام همه کسانی که تبدیل وضعیت شده اند بر اساس مجوزهای قانونی صورت گرفته است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار